Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Hej Har en liten fundering hur ofta man skall/bör gå till både MVC och BVC... Väntar bebis i slutet av Aug samt har en 6 åring...
2
Svar
27
· Visningar
4 561
Senast: Sar
·
Övr. Barn Det här lär bli långt, men hoppas någon orkar läsa... Jo, jag slutade med amningen redan när dottern var två veckor, det är snart ett...
2
Svar
22
· Visningar
3 205
Senast: Mirre
·
Gravid - 1år Har en 6-månaders tös som helt ratar ersättningen (helt okej enligt BVC). Hon äter 1 mål "riktig" mat (har precis börjat introducera...
Svar
9
· Visningar
5 547
Senast: Vilya
·
Övr. Barn Vad tycker ni om det? Jag sa till en killkompis att jag skulle kunna tänka mig det (om jag nu skulle vilja ha barn)... Uttryckte...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
8 801
Senast: Kiwifrukt
·
Övr. Barn Nu är det bara någon månad tills vi får börja med smakportioner till våran lilla bejbis... tiden går snabbt... Hur har ni gjort? Vad...
2
Svar
31
· Visningar
3 223
Senast: Pumpernickel
·
Övr. Barn Jag har ju föräldrapeng nu, får den 26 varje månad, eftersom den 26 är idag på en söndag, ska alltså pengen komma i morgon måndag. Dock...
Svar
8
· Visningar
1 098
Senast: Cambrie
·
Övr. Barn Eller nått sånt? Upptäcke nyss något mindre trevligt. En sprängfull bröstvårta och så klämde jag till och ut kom ljusgrönt gegga från...
Svar
2
· Visningar
1 170
Senast: EmelieR
·
Gravid - 1år Givetvis är det olika, men jag funderar på om vårt barn (ett år gammal) kanske sover ovanligt lite för sin ålder? Det kan variera...
2
Svar
36
· Visningar
7 354
Senast: Sunshine
·
Övr. Barn Tänkte att ni, hästintresserade föräldrar, nog är de som är bäst uppdaterade i den här frågan. Jag ska jobba som kolloledare på ett...
Svar
6
· Visningar
2 084
Senast: keilir
·
Småbarn Hur stora är era femåriga pojkar? Vilka storlekar har de? Min är 118 cm lång, väger ca 24,7 och har stl 30-31 i skor. Han har stora...
Svar
8
· Visningar
2 382
Senast: Freddie
·
Övr. Barn Funderar en massa och vänder mig till er kloka människor för råd :) Jag har träffat en ny man, vi har varit ett par i snart ett år...
2
Svar
36
· Visningar
6 288
Senast: Björk
·
Småbarn Jag börjar bli orolig på riktigt... min dotter (3 år) tappade en glasflaska på tån igår, vid 11-tiden. Skitdumt träffade den, och hon...
2
Svar
20
· Visningar
9 409
Småbarn Ja, vi har planerat att stanna i landet i sommar, och undersöka det som finns här! Dottern är 3 år, det vi kommit på hittills är...
2
Svar
20
· Visningar
5 164
Senast: Sjalen
·
Övr. Barn Jag kommer inom en snar framtid att göra en dagsresa, innebär 6-7 timmar sammanlagt i bil och 2-3 timmar på plats, så kommer vara borta...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
12 426
Senast: malinsky
·
Q
Gravid - 1år Det var en person som sa ungefär följande till mig häromdagen: "- Första barnet, det älskar man inte på en gång. Det tar tid. Räkna...
2
Svar
28
· Visningar
5 046
Senast: Cambrie
·
Övr. Barn Ska ge en 9½-åring en liten "sommarlovspresent", för absolut max 100 kr. Hon gillar "tuffa" saker, lyssnar på Lady Gaga och hårdrock...
Svar
7
· Visningar
2 080
Senast: Sandra78
·
Småbarn Välkomna till del 14 :) 1 månad och 9 dagar tog det att fylla del. 13 Januari 15/1 uva - första barnet - pojke (18/4) Mars 1/3...
98 99 100
Svar
1 984
· Visningar
84 671
Övr. Barn Jag blir tokig, Är bara i vecka 6 & mår så fruktansvärt illa, Imorse kunde jag inte gå till jobbet för att jag spydde & mådde verkligen...
Svar
10
· Visningar
1 806
Senast: KisseNova
·
Gravid - 1år Jag är kallad på tillväxtultraljud eftersom mitt sf-mått och min vikt inte ökat på nästan fyra veckor. Såklart kommer alla funderingar...
Svar
16
· Visningar
19 486
Senast: cirkus
·
A
Övr. Barn Fler föräldralediga som behöver gå ner ett par kilo? Jag vill egentligen försöka få tips och hjälp med de svårigheter som finns med att...
Svar
18
· Visningar
4 604

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka