Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn För några timmar sedan, närmare bestämt vid 20 ringde jag min 9 åriga son och sa att det var dags att komma hem, vet att han kan gå lite...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 322
Senast: Mini-Me
·
Övr. Barn Jag köpte en Beco Butterfly på Tradera, men fick inte med några instruktioner. Och jag kan inte lista ut hur allt ska vara :o Hur...
2
Svar
31
· Visningar
3 206
Senast: Snyggve
·
Gravid - 1år Eller svårt? Min bästa vän har så bestämt sig för att ge föräldraskapet en chans och är nu gravid. Kruxet är att hon alltid varit...
41 42 43
Svar
844
· Visningar
59 312
Senast: mumrikan
·
Småbarn Är på jakt efter sällskapsspel som Isak kan vara med och spela. Så vill ha tips på spel som passar barn på 3-4 år :)
Svar
10
· Visningar
3 053
Senast: mimmipigg
·
Övr. Barn När jag letade efter info om frysning-uppvärmning av barnmat så hittade jag denna sida...
Svar
2
· Visningar
3 791
Senast: Rosett
·
A
Gravid - 1år efter förlossningen alltså :) Jag blöder fortfarande mycket efter 3,5 veckor, och det luktar rätt skarpt tycker jag. Är det normalt'...
Svar
5
· Visningar
1 510
Senast: feel
·
Småbarn Nu är de snart dags att köpa solskyddskläder eftersom de alltid har en förmåga att ta slut när man väl ska ha dom. Har bestämt att de...
Svar
10
· Visningar
2 328
Småbarn Min dotter på 20 månader har blivit insektsbiten på foten. Den har svullnat upp och är såpass tjock att inga skor passar till henne...
Svar
9
· Visningar
1 308
Senast: Lydia
·
Övr. Barn På fredag är det dags för Isaks EG röntgen, vilket innebär att han inte får sova på natten innan. Han måste sova på undersökningen...
Svar
14
· Visningar
1 542
Senast: Coop
·
T
Gravid - 1år Hej! Jag postade några trådar i början av min graviditet då jag blev så himla dålig, det hela resulterade i flera veckors inläggning...
Svar
12
· Visningar
2 088
Senast: Teilani
·
Gravid - 1år Ja, vilket märke har ni? En eller två plattor? (eller vad kallas det, sensorer...?) Hur bäddar man? Står ju lägg under madrassen...
Svar
7
· Visningar
2 890
Småbarn Jag är på jakt efter en smidigare vagn att ha nu till lillskruttan. Har ni några tips på en bra vagn ? Önskemål är att dessa...
Svar
3
· Visningar
850
Senast: Calazirya
·
H
Gravid - 1år Jag tänkte att vi kunde ha en tråd för oss som försöker bli gravida och/eller har börjat planera barn. Sambon och jag planerar att...
17 18 19
Svar
369
· Visningar
35 147
Gravid - 1år Det börjar bli dags att skaffa en bakåtvänd bilstol till dottern, och då uppstår ju en massa funderingar... Hon är idag en ganska...
2
Svar
24
· Visningar
2 714
Senast: Ewa-Lena
·
Gravid - 1år Jag blir galen. Har fått en allergisk reaktion på något över helgen som fullkomligt exploderat och 75% av min kropp är täckt med...
Svar
18
· Visningar
3 149
Senast: Sar
·
Övr. Barn Min yngste fyllde 2 i maj och jag har inte använt ergon på drygt ett år. Fick för mig att jag skulle sälja den men så tog jag fram den...
Svar
15
· Visningar
1 433
Övr. Barn Jag var med om en situation idag där det blev väldigt klassiskt kvinnligt/manligt enligt min mening, vad anser ni: Jag var i...
2
Svar
20
· Visningar
2 332
Senast: Björk
·
Småbarn Jag vänder mig då till er som ammat ert barn mer än ett år. Sonen är drygt ett år gammal och jag ammar vid läggdags, någon gång på...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 457
Övr. Barn Nu ska ju dottern inte börja på dagis än på länge, men sambon och jag började fundera idag... Sambon har en anställning på heltid...
Svar
18
· Visningar
4 760
Senast: Mynta2
·
Övr. Barn Mina föräldrar renoverar just nu sitt hus och en dag när vi står i vardagsrummet och pratar, jag har min nyfödda dotter på armen, så...
Svar
5
· Visningar
1 143
Senast: viv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka