Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Isak bor ju varannan vecka och nu under sommaren har han och pappa varit mycket hos farmor och farfar. Den här veckan har Isak varit...
Svar
4
· Visningar
1 547
Senast: Timsetim
·
Småbarn * Har gått ett tag och grämt mig över att barnen aldrig kan ta sockar/strumpor som är likadana. Är ett himla mickel när man ska tvätta...
Svar
8
· Visningar
1 333
Senast: Brandgul
·
A
Gravid - 1år Jag dricker inte mjölk, gillar det helt enkelt inte. Mår illa av bara tanken. Är inte mycket för fil osv heller. Ost äts på mackan...
Svar
5
· Visningar
1 482
Senast: turbofling
·
Gravid - 1år ni som blivit snittade, vilken typ av snitt har ni fått, bikinisnitt eller medellinjesnitt? när använder man vad och kan man välja...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
9 002
Senast: Mammadutt
·
Gravid - 1år Jag har en kär vän som är gravid i vecka 35. Barnet var oplanerat men är väldigt efterlängtat. Dock har min vän redan sedan innan hon...
2
Svar
32
· Visningar
4 145
Gravid - 1år Vet inte om tråden ligger rätt..? Hur som så har jag en fundering som jag måste få ett svar på. Jag arbetar dygn och på min...
Svar
7
· Visningar
12 494
Senast: simba_112
·
Gravid - 1år Jag och min dotter som är 2 år har nu en volvo v40 som jag trivs bra med. Men nu till hösten ska jag börja plugga och då försöker jag...
Svar
11
· Visningar
1 583
Senast: Oregano
·
Småbarn Ja snart är det så dags för dagis(förskole)start för vår son! Vi diskuterade det lite i Vårmammor 2010-tråden, men tänkte höra med en...
2
Svar
26
· Visningar
7 750
Senast: Mitten
·
Övr. Barn Hur fixar man papper om faderskap? Har läst att pappan till barnet måste ha ett faderskapsintyg innan man kan ansöka om gemensam...
Svar
10
· Visningar
1 471
Q
Småbarn Maken och jag gillar att fiska och vi åker gärna ut med våran roddbåt. Nu har vi fått vårt barn (!) och funderar jättemycket över det...
Svar
10
· Visningar
2 846
Senast: qrumelur
·
Gravid - 1år Vi har en fyrhjulig "vanlig" vagn, men tänkte nu köpa en lite smidigare vagn som komplement. Har hittat en trehjulig vagn billigt, men...
Svar
4
· Visningar
1 090
A
Gravid - 1år Har jag tänkt lite rätt iallafall? Såhär räknar jag ifrån nyfödd, upp till att barnet kan äta samma mat som vi gör: Blöjor och...
Svar
2
· Visningar
881
Senast: jerseyko
·
Småbarn Hjälp mig nu kloka Bukefalister. Jag har en nära vän som sitter i en sjujäkla sits. Hon är gift med en man som hon inte längre ser...
Svar
17
· Visningar
3 775
Senast: KrullTroll
·
Småbarn Vet någon om apple tree farm finns på svenska? Det är härliga historier om livet på en bondgård som passar för två-åringar. Jag har...
Svar
5
· Visningar
997
Senast: Soapbubble
·
Gravid - 1år jag kommer inom de närmaste 5 veckorna föda vårt andra barn, antingen med planerat snitt eller igångsättning. detta kommer ske...
Svar
6
· Visningar
2 782
Senast: Sandra78
·
T
Gravid - 1år Har gått upp lite i vikt, och även fått frågan om jag är gravid :o Jag har hormonsprial så det är ju något som inte alls är troligt...
2
Svar
21
· Visningar
9 188
Senast: Madick
·
C
Småbarn Jag måste bara kolla vad ni tycker är ok och inte. Jättejättelångt:( Jag och mannen har 2 små barn och jag vet inte hur mycket...
2 3
Svar
43
· Visningar
6 046
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Hej, ngn som vet ngt om detta spelet? Jag tror att det är 18 år, men min 13 spelar endel med 16 o 18 års gräns- vi är ganska toleranta...
Svar
3
· Visningar
1 054
Senast: nevin
·
B
Övr. Barn Jag har en fråga angående föräldrapenning, som jag aldrig fått något riktigt bra svar på. Om jag studerar på heltid och samtidigt är...
Svar
9
· Visningar
8 428
Senast: jerseyko
·
A
Gravid - 1år Först var jag orolig för missfall, när det gick över så byttes det ut mot att något skulle hända bebisen under förlossningen... Nu har...
Svar
3
· Visningar
1 055
Senast: Mitten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka