Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år En helt onödig fråga egentligen, men men ;) Det finns ju massor av fina barnkläder med t ex mumin, bamse, tummen osv, men vart hittar...
Svar
0
· Visningar
652
Senast: misan
·
Övr. Barn 6-åring, tunn och späd, max 125 cm lång. Framåtvänd i framsätet på enbart bälteskudde och med inkopplad airbag som utlöses vid krock...
Svar
3
· Visningar
1 163
Senast: Lupin
·
I
Gravid - 1år Jag läste på growingpeople.se att man har fem gånger större risk att få en blodpropp om BMI:et är högre än 28. Men är det INNAN...
Svar
3
· Visningar
751
Senast: Thera
·
Gravid - 1år Jag väntar min första knodd 13/2 2012. Jag har naturligtvis tusen miljarder underliga tankar i huvudet och titt som tätt inbillar jag...
Svar
1
· Visningar
694
Senast: aneka
·
Gravid - 1år Den senaste månaden har vår lilla fröken, nu 8 månader, börjat skrika och varit helt hysterisk i sömnen (upplever jag det som). Oftast...
Svar
5
· Visningar
1 154
Senast: turbofling
·
Övr. Barn Sitter och tittar på bolibompa med Isak nu. Gud vilka tråkiga program det är :crazy: Isak blev glad när de visade Nicke Nyfiken dock :D
Svar
10
· Visningar
1 605
Senast: Calazirya
·
Övr. Barn Dottern fick prova en gåstol hos en kompis för någon dag sedan, hon älskade den och jag började fundera över om jag ska köpa en sådan...
Svar
15
· Visningar
1 629
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år skriver från telefon, därför blir det kort. är i 28+0 idag. vid en rutinkoll har bebis hjärtslag på över 200 som inte vill lugna...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 036
Senast: Cilla
·
  • Låst
Småbarn Den andra tråden är uppe i över 2000 inlägg, så jag startar en ny. Moa 6 månader Vi har varit uppe på en mycket trevlig semester i...
99 100 101
Svar
2 007
· Visningar
192 371
Senast: Snurrfian
·
Småbarn Ganska ofta hör man ju människor säga att man förändras av att få barn, inte minst när man är gravid. Ni som har barn, hur upplever...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 285
Senast: Cilla
·
F
Övr. Barn Jag har sedan jag slutat amma väldigt stor skillnad på mina bröst och mår väldigt dåligt över detta. Jag har äntligen fått tummen ur och...
Svar
14
· Visningar
1 526
Senast: jerseyko
·
Småbarn Jag känner mig lite förvirrad och arg just nu. Jag har en dotter på 3 år, som har 3 kusiner (2 år, 8 år och 11 år) (de är mina...
2
Svar
37
· Visningar
4 534
Senast: mino
·
Småbarn en tjejkompis till sonen fyller 3 år och jag har ingen aning vad jag ska köpa:s vad hade ni köpt till en 3årig flicka?
Svar
7
· Visningar
1 331
Senast: Björk
·
A
Gravid - 1år Våran tvättmaskin har luktat lite skumt, och nu har det blivit tusen gånger värre och det luktar i hela badrummet. :crazy: Den står just...
Svar
5
· Visningar
1 286
Senast: Rosett
·
Småbarn Vi har väldiga problem med vår 4,5-åriga dotter. Problemen visar sig i att hon gråter (inte stillsamt, utan rejält) en stor del av...
2
Svar
25
· Visningar
5 910
Senast: Alanis
·
Övr. Barn När tycker ni att det är lämpligt att låta barn leka ute själv? Hemma? Hos kompisar? När får barnen gå till kompisar själv...
Svar
6
· Visningar
4 305
Senast: mimus
·
A
Gravid - 1år Är det farligt? :crazy: Jag inbillar mig iallafall att jag inte ser så stor ut, utan har ganska mycket muskler ändå... Men nu läste jag...
Svar
15
· Visningar
3 422
Senast: Quiss
·
Småbarn Emilia (snart 2,5 år) är väldigt kvällspigg och nu under sommaren låter vi henne ha dom rutiner som hon trivs bäst med (dvs vara vaken...
Svar
2
· Visningar
920
Senast: Brandgul
·
Gravid - 1år Har ni nå tips på frukost jag kan ge min 7 månaders kille? Dyrt och tråkigt att ge köpgröt hela tiden...vågar man ge mannagrynsgröt? Vad...
Svar
4
· Visningar
852
·
S
Gravid - 1år När och hur har ni gjort med era små knoddar? Adam blir inte speciellt mätt på ersättningen längre och har hittills inte sovit en hel...
Svar
5
· Visningar
823
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka