inte igen!

Sv: inte igen!

lätt hänt :D

Ungefär som (inte riktigt men) som nr jag häromdagen skulle säga "förstå en notis" till svärföräldrarna, och jag vrängde ihop det och ut kom:
"fitta en nos"

:o

Nä usch har missat både Matilda och att du var gravid igen:crazy:. Hoppas det lugnar sig, vet ju om någon hur segt och jobbigt det är att ligga inne under graviditeten efter de tio veckorna jag spenderade där. Hoppas verkligen du får komma hem och slipper ligga inne hela vägen till 40 veckor, vare sig det är på oföddhetsavdelningen eller på neo:(

Nä usch har missat både Matilda och att du var gravid igen:crazy:. Hoppas det lugnar sig, vet ju om någon hur segt och jobbigt det är att ligga inne under graviditeten efter de tio veckorna jag spenderade där. Hoppas verkligen du får komma hem och slipper ligga inne hela vägen till 40 veckor, vare sig det är på oföddhetsavdelningen eller på neo:(

du om någon vet ju hur det är!
jobbigast är ju att det är 27 mil till min familj och inte kommer att få träffa någon av dom ha ett tag.

samlingsnamnet är förresten WPW om någon vill veta mer! strömkabel kommer i morgon tillsammans med Internet, skriver mera då, blir så drygt att skriva på telefon.

Jag träffade ju knappt någon av de mina av olika omständigheter jag heller trots bara fem mil emellan. Men nu får vi hoppas att lill*n lugnar ner sig och att du får åka hem. Jag håller alla tummar. Som sagt, datorn och att blogga, chatta och sånt hjälpte mig jättemycket - och tv´n. Jag såg i alla fall alla avsnitt av criminal minds och csi utan att ha dåligt samvete att jag inte behövde stiga upp dagen efter:D

Och en sak till - OM det inte blir snitt utan de vill ha kvar dig tills det sätter igång - rör dig så mycket du bara får utan att det är någon fara för bebisen, jag låg som sagt stilla, sängliggande från vecka 25 till vecka 37, sen hem och ta det så lugnt jag kunde, och tro mig, det var en pärs att föda barn, jag hade inte en enda muskel kvar i hela kroppen, så jag föll ihop när jag skulle gå och duscha efter förlossningen, benen bar mig helt enkelt inte efter den kraftansträngningen eftersom det inte fanns några muskler:D

Köp en trisslot !
Med den sannolikheten på din sida så borde du vinna !

jag håller alla tummar, tassar, tår och hovar för att liten piggar på sig av medicinerna och ni slipper ligga kvar alltför länge

Men Cilla då!

Vad tråkigt att det ska bli så här för dig och din familj.

Har inget vettigt att säga annat än att jag ska gå ut i skogen och skrika könsord så tallarna kroknar åt dig och *KRAM*!

Men Cilla då!

Vad tråkigt att det ska bli så här för dig och din familj.

Har inget vettigt att säga annat än att jag ska gå ut i skogen och skrika könsord så tallarna kroknar åt dig och *KRAM*!

Jag kan också hjälpa till att skrika könsord! Allt för att det ska ordna sig för cillafamiljen! ;)

gulliga ni är som skriker könsord å mina vägnar.... :D

nu har ja iallafall fått igång dtorn, jippie, så nu kan jag skriva lite längre om vad som händer.

det tråkiga är att inget händer.....
digoxin heter medicinen jag äter nu och den enda effekt den har haft hittils är att jag får lättare andnöd emellåt oxh kan känna mig lite yr.
har visserligen bara ätit dom sen onsdag kväll, men det vore ju bra om det kunde bli NÅN liten effekt så man såg att det var väg åt rätt håll, men nehej då...

i morse på UL såg läkaren en liten, liten vätskeansamling/skugga runt levern, inget bra tecken. ansamling innebär ju att hjärtat inte arbetar effektivt och vätskan inte drivs runt som det ska.

ärligt talat tror jag att jag blir kvar här tills bebis kommer ut, när det nu blir... :crazy:

wohoo, har startat en blogg!
bättre och lättare att följa där än här.
har dock en stark känsla av att tråden blir borta om jag skriver ut adressen, så ni som vill veta och följa, PMa mig.

haha, faktiskt lite kul, men alla och då menar jag verkligen alla härinne, som vill ha adressen kommer att få den, trots att jag aldrig träffat någon av er (med några få undantag).
medans mina FB-vänner känns mindre intressant att ge adress. och dom har jag ändå träffat och känner. :D

Sitter med telefon och skriver och den vägrar pm:à dej...... Men iaf, skulle gärna vilja veta adressen trots att jag är ny här..... Hoppas och håller tummarna att allt går bra för er iaf!!

liten uppdate:

om 16 dar, 24 augusti, 11 dagar innan fullgången graviditet, blir jag igångsatt i göteborg.

:banana:

Vad skönt att du äntligen vet nåt!! Fick du övertala dom idag eller insåg de själva att det var nödvändigt?

har ju vetat länge att det kommer bli planerad förlossningen, men varit osäker på om det blir snitt eller igångsättning.

men läkaren och barnkardiologen ansåg att vaginalt skulle bli bäst och frågade om jag hade någon datum som passade bra.
"ja, ondag 24 augusti passar jättebra!!!" svarar ja helt ärligt, eftersom det är det datum som passar oss bäst.
han skratta till och sa att vi skulle komma tillbaka 24 augusti, så skulle han sätta upp oss på listan.

helt sjukt ju, hur ofta får man sätta datum för sin egen förlossning??? :d

men att ha fått ett datum, en riktlinje efter 9 veckors ovisshet är en sån enorm lättnad!!! :bump:

Vad kommer hända när bejbis kommer ut, alltså med hjärta och så, vet man det ännu?

Vad skönt, hoppas allt går bra hela vägen fram - och framför allt efteråt!

Om inte min krabat bestämmer sig för att komma ut innan kommer vi kanske få barn samma dag. Den 22 har jag gått 42 veckor och kommer då få ett planerat snitt (igångsättning biter inte på mig av någon anledning) någon dag efteråt. :)

Liknande trådar

Hundhälsa Holländsk Herdehund på nyss fyllda 1år, började med att jag en dag (14nov) tyckte han såg halt/rörelsestörning på morgon rastningen...
Svar
3
· Visningar
1 034
Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
1 245
Avel Hej hej! Hur skulle ni ta ställning till om man har en häst på stuteri och ger stuteriet tydliga instruktioner om vad som gäller och...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
33 559
Senast: iNHALE
·
Hundhälsa Hej jag undrar om det är någon annan som gett librela till hund för smärta och vad ni valt att istället ge nu när librela är...
Svar
12
· Visningar
11 810
Senast: Fruentimber
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka