Positivt ÄL-test, gravid?

Sv: Positivt ÄL-test, gravid?

ett ÄL-test påvisar ju bara dagarna innan du ska ha ägglossning ett postitivt resultat, inte en ev graviditet. jag har oxå hormonspiral, och man får ägglossning som vanligt, det spiralen gör är att den tunnar ut slemhinnan som i sin tur innebär minskad eller utebliven mens.

Detta är inte helt sant, äl-test kan påvisa en gravididet, det var så jag upptäckte min egen! Jag gick och väntade på min mens, så att jag skulle kunna räkna ut min äl och börja göra barn. Tyckte den dröjde himla länge och tog ett äl-test för skojs skull! Det var positivt, och jag tänkte wow vilket flyt, eftersom vi sexat under kvällen. Sen tänkte jag lite till, och kom fram till att det vore himla konstigt om jag med världens mest ojämna mens skulle ha äl precis den dagen jag bestämde mig för att testa. Kom ihåg att jag läst någonstans att graviditet kan ge utslag på äl-test, och tog ett gravtest, och visst var jag gravid!

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 707
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
4 003
Senast: __sofia__
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 292
Senast: QueenLilith
·
Övr. Barn Hej! Då detta inte rör mitt barn har jag skapat ett hemligt nick. Jag vill inte att någon ska förstå vilken familj det rör sig om, så om...
2 3
Svar
41
· Visningar
6 996
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar