Beco Butterfly-hjälp!

Sv: Beco Butterfly-hjälp!

Åh, tack för svaret! :idea: Jag har tyvärr ingen möjlighet att prova, vet inte om det finns nån åf i Västerås?

Jo men det finns det! Babydesign (googla) har en butik i västerås. Säljer både manduca och beco, bland annat. :)

Okej, du kanske kan skicka ett mail och höra efter ordentligt? :) Annars finns det säkert nån som är villig att låta dig prova beco i västerås på sjalbarn.

Remmen mellan skulderbladen kan du dra neråt, lättast att fixa innan du knäpper selen förstås. För att lösa det andra skulle jag prova att förlänga axelbanden och om det behövs dra åt spännet mellan skulderbladen.

Remmen mellan skulderbladen sitter så långt ner det går. Vi provade det andra med men jag tycker inte det blir nån större skillnad :crazy: Jag är väl helt enkelt felbyggd :(

Var in en snabbis på Tradera och tittade och där hade hon faktiskt några Beco till försäljning, även fast webshopen verkar vara stängd. Jag får höra med henne lite senare, för nu blir det nog lite svårt att prova när jag har stor mage. :D

De är väl inte svängda? Jag tog bara med andra bärdon på semestern så jag kan inte kolla.
I så fall går det att korsa, knäpp bara axelbanden på "fel" sida.

Menar du remmen som går ovanför höftbältet? Det är den enda som går att korsa, men då blir den ju hemskt besvärlig att få av och på sig?

Här kan du se hur man gör med manduca, funkar på samma sätt för beco. Även om det kanske inte är med i instruktionerna. :)

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 963
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 802
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Visste inte vilken rubrik som passade bäst så moderator får flytta om tråden ligger fel. Jag har efter alldeles för många år och för...
9 10 11
Svar
209
· Visningar
23 168
Senast: Alexandra_W
·
Hästhantering Hej jag är ny här på buke och vet inte riktigt hur det fungerar än.. men jag blev medlem av en andledning, mitt problem. Det är så att...
10 11 12
Svar
222
· Visningar
31 027
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar