Jag har inte läst annonsen men nog gick han att köpa loss om allt fungerade? Jag tänker att du kanske vänder dig till fel folk, tänker att du kanske ska kolla möjligheterna att få ut honom till en vuxen människa som kör istället? De körträffar jag är med på är det många som letar vettiga körponnyer till, själva köpte vi en ponny som i första hand ska gå körning under vuxet ansvar och i andra hand till dottern.Jo har kortat sen trådstarten
Historiken som så tycker jag personligen inte är så mycket att orda om. Är ponnyn i övrigt ren vid besiktning hade det ju varit som att ta vilken häst som helst, eller till och med bättre då man kan lägga upp träningen efter den vetskapen. Magsår är jag heller inte orolig för efter att ha haft hand om några stycken där vi ibland fått medicinerat akut men de flesta har tävlat på hög nivå med hjälp av slowfeeding nät med fri tillgång, rutiner, lösdrift etc. Så problematiken kan jag inte se egentligen. Hade vi letat ny ponny är det inga anledningar jag valt bort för. Lycka till.