Sv: Vårmammor 2010 del 14
Haha, okej, men jag tror fortfarande på negativt, så få inte upp förhoppningarna.
Då slipper jag leta upp en våtdräkt med plats för (mera) mage också.
*kl*
Michellan: jag vet, samtidigt som man är överlycklig över att det äntligen händer något och att det kommer bli så bra, så är det så drygt att bo mitt i det. Vi har fortfarande byggdamm kvar i huset, efter snart ett år! När beräknar de att det ska vara klart?
Armani: Jag förstår precis vad du menar. Att bli uppmålad som tråkmpns och slavdrivare för att andra partern "aaaaaldrig" får göra något, när det verkligen inte är så, är så irriterande. Min sambo brukar skylla på mig också när han blir tillfrågad något som han inte vill göra, haha, så de som inte känner mig tror nog att jag är värsta kärringen.
men det struntar jag i, familjerna och våra vänner vet ju hur det är, det är därför jag blir extra irriterad över hur din svägerska håller på.
Både jag och jeppe gör saker, på egen hand och tillsammans och det är sällan som vi inte lyckas få ihop logistiken, men det är klart att vi gjorde mer förr, men det är ju inte lika viktigt idag... Selma är ju nummer ett och hon kan man ju inte ta med sig på vare sig vattenskoter eller fisketurer än.
bara att anpassa sig, men det har ju vissa svårt att förstå...
Idag är jag helt slut. Sov dåligt inatt, för att det var så kvavt i vårt rum, och Selma är lika pigg som vanligt. Fullt ös! Tyvärr hällregnet det, så det är inte så kul att vara ute. Så nu går hon runt och surar med två snuttisar i handen. Längtar till hennes sovstund så att jag också kan få sova...