Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet hur det känns att leva mitt i och se allt elände, tycker verkligen synd om dig!
Armani: vi tänkte åka på semestern, men sambon vet inte när han kan ta semester, han måste komma överens med sin partner på firman, men de får ju aldrig tummen ur. Blir tokig på att inte kunna bestämma något. Suck! Vi ska iaf göra likadana grindar till vår paddock som han har, skjutgrindar. imorn kommer min paddock att bli klar btw, äntligen, så då får ni se på bilder!
När sambon får höra att han "aldrig gör något annat än att umgås med mig" längre, så är det också nästan bara från folk som inte har barn, eller de som inte prioriterar familjen, utan deras intressen. Träffade en av hans vänner som har två spruckna äktenskap med två barn för att han prioriterat honom själv, har verkligen svårt för sånt... Kan ju tänka mig att din svägerska inte förstår hur mycket tid och hur låst man blir av ett småbarn. Har man dessutom en krävande hobby, så blir det såklart ännu mer planering bakom allt. Fast på din svägerska låter det ju som att din sambo inte får göra någonting, men jag tycker att du skriver om alla fotbollsmatcher, jakter och annat som din sambo åker iväg och gör på egen hand?
Jag träffas också gärna, Stockholmsmammor och besökare! Jag är borta i v 30 och tom v 28 jobbar jag on-fr så då har jag önskemål om träff på må-ti om det blir då
4:e eller 5:e juli? Vilka skulle kunna då?