Secret Santa 2024

Jag övervägde att öppna bara ett paket nu, bara för att jag kan... Men ena katten kom och lade sig på mig i sängen, så det får bli paketöppning imorgon bitti.

Jag har öppnat!
Och jag gråter.
20241220_125804.webp

En kopp med min gamla häst på. ❤️ Så himla vackert och genomtänkt. ❤️

Maken hejade på, så nu har jag öppnat, men väntade tills efter midnatt, lovar och svär.
I ett par jättefina silvriga paket fanns en burk med tygklämmor och två juliga band :love:

Tack snälla tomten! Har 12 klämmor och stör mig ständigt på att jag inte har nog, och banden var jättefina!

Återkommer med gissning när jag hunnit fundera på ledtråden och vilka som är med i leken :)
DSC_4348.webp

Efter 20 minuter bara slöa i soffan så att min hjärna kom igång efter dagens hålligång kom jag på att det så klart är @Tranan som är min tomte! Tack så mycket för den fina presenten!

Jag missade tiden, hade just börjat slå in sista paketen när sambon kom ner och konstaterade att klockan var halv ett :laugh: Frågade om han ville öppna nåt av sina men han ville vänta till morgonen så jag väntar jag också! :)

Jag tänker öppna mina paket när jag kommer hem från jobbet idag så jag hinner njuta och fundera på vem min tomte är.

God Jul! 🤶🎄

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 249
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 024
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
104 058
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 548
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar