Secret Santa 2024

Visa bifogad fil 159420
Tack tomten (@ii-ssa)
Jag fick skynda mig att ta loss den ena leksaken för Agda kom och skulle ha den :rofl:
IMG_7189.webp

Den andra katten Ebba har leksaken just nu. Mycket populär.
Så är det alltid när jag får leksaker från secret santa. Dom blir helt knäppa. Men om jag köper själv så är det knappt dom tittar på det

Tack snälla tomten för alla fina klappar 🎅🤩! Sockorna åker på redan i dag såklart och katten har redan börjat leka med sina klappar.

Längtar till jag kan prov-odla fröerna 😍.

Man kan inte riktigt se det på bilden, men koppen är typ overkligt stor. Det blir en jätte-kopp till när man ska jätte-mysa ♥️.

Nu ska jag börja klura på vem du är utifrån ledtråden jag fick. Jag har redan gjort en lista över alla i tråden som passar in på den (och just i dag passar jag själv in på den också, kanske en fördel 🫣😇?)

IMG_8330.webp

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 274
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 040
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
104 062
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 549
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar