Det ska naturligtvis stå chokladtomtar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Helt rättMed tanke på att djurnamnet var bekant på kattens paket gissar jag på @cewe ?
Brödkorg eller matlådepåse.Visa bifogad fil 159440
Tack snälla! Jättefina klappar, jag har tappat bort mina bästa ullsockor och har hål i mina vantar så detta blev en perfekt julklapp till mig. Visst är den söta påsen en brödkorg?
Jag tror att min tomte är @Sonic76
tack igen vet inte hur jag ska hålla ut med pusslet tills jag lagt alla julpussel men får väl vara en fin inredningsdetalj till dessHelt rätt
Har öppnat och blev jätteglad för allt! Tusen tack snälla tomten.
Jag fick
Johanna Lassnacks bok som ska bli intressant att läsa
Te som jag tror är jättegott
Ett par mysstrumpor
Chokladbollar
En tvål
Katten fick godis och leksaker som han blev heltokig i jag hann inte ens ta loss dem innan han skulle leka
Ska klura lite och återkommer senare med en gissning på tomte.
Jag har öppnat!
Och jag gråter.
Visa bifogad fil 159403
En kopp med min gamla häst på. Så himla vackert och genomtänkt.
Jag hoppas och tror den kan hjälpa mig att få bättre självförtroende i ridningen.Den boken är toppen
Jag hoppas och tror den kan hjälpa mig att få bättre självförtroende i ridningen.
Tack snälla!Stämmer bra
Vad roligt att ni tyckte om det
Helt rätt! Julgransprydnaden har min vän gjort själv, hedbrg.keramik på InstaVisa bifogad fil 159441
Åh, tack snälla tomten! Matchar bra med mitt papaya-orange hjärta
Jag tror det är @Malibu_Stacy som varit i farten, pappersfyllnaden som låg i paketet var misstänkt lik den facktidningen vi fortsatt får till huset då en veterinär bott här innan oss
Brödkorg eller matlådepåse.
Så klart jag är din tomte.