Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sockorna passar perfekt till alla slags jule-outfits .Tack så jättemycket för de fina klapparna !
Det var klurigt när du använde Big Santa som avsändare, men det hjälpte som tur var lite att jag är från samma stad och fortfarande har liiite koll på vem som bor här .
Tack så mycketDet stämmer!
Varsågod, hoppas du inte redan läst böckernaTack så mycket
Hade faktiskt inte ens hört talas om dem, men de känns mycket lovandeVarsågod, hoppas du inte redan läst böckerna
Varsågod! Kul att det blev bra klappar!Tack så jättemycket för de fina klapparna !
Det var klurigt när du använde Big Santa som avsändare, men det hjälpte som tur var lite att jag är från samma stad och fortfarande har liiite koll på vem som bor här .
Nej, jag är någon annans tomte.@Cattis_E är du min tomte?
Visa bifogad fil 159483Jag har fått paket från en annan fjordingfantast.
Fina fjordingar, underbar grimma, hästgodis och svenskjävlar. Det finns lakritsgodis som till och med får en salmiakgalning som mig att äta i normalt takt
Men SÅ goda de var!
Tack snälla tomten!
Jag tror ändå inte att det är @Fjordfrälst som är min tomte, utan bara att den som skickat vill att jag ska tro det.
Jag provar i stället att fråga om @cambodia kan vara min tomte?
Taaack! Ska bläddra som fasen i boken sen, så bra!
Åhh vad sneaky! Att låtsas vara nån annan… Det ska jag komma ihågVisa bifogad fil 159483Jag har fått paket från en annan fjordingfantast.
Fina fjordingar, underbar grimma, hästgodis och svenskjävlar. Det finns lakritsgodis som till och med får en salmiakgalning som mig att äta i normalt takt
Men SÅ goda de var!
Tack snälla tomten!
Jag tror ändå inte att det är @Fjordfrälst som är min tomte, utan bara att den som skickat vill att jag ska tro det.
Jag provar i stället att fråga om @cambodia kan vara min tomte?
Hoppas den är bra, var lite sugen att köpa en själv ocksåTaaack! Ska bläddra som fasen i boken sen, så bra!
Och är det du som målat fröpåsen så fint?