Secret Santa 2024

Tomte --> snällt bukebarn
Tranan --> Madalitso
Klara --> parellikusken
ii-ssa --> Sweep
Hippocampus --> Cambodia
cewe--> _Elly_
Mirre —> zassoo
Malibu_Stacy —> EZMK
Sonic76 —> Malibu_Stacy
Therese1988 -> Sonic76
Snurrfian --> Wingates
Malin_L —> hagel

Tack så jättemycket för de fina klapparna 🤩!

Det var klurigt när du använde Big Santa som avsändare, men det hjälpte som tur var lite att jag är från samma stad och fortfarande har liiite koll på vem som bor här 🥸.
Sockorna passar perfekt till alla slags jule-outfits 😍.

Bifogade filer

• IMG_8331.webp
    IMG_8331.webp
    321,4 KB · Visningar: 56
Tranan --> Madalitso
Klara --> parellikusken
ii-ssa --> Sweep
Hippocampus --> Cambodia
cewe--> _Elly_
Mirre —> zassoo
Malibu_Stacy —> EZMK
Sonic76 —> Malibu_Stacy
Therese1988 -> Sonic76
Snurrfian --> Wingates
Malin_L —> hagel
Diabetikern --> Fjordfrälst

Tranan --> Madalitso
Klara --> parellikusken
ii-ssa --> Sweep
Hippocampus --> Cambodia
cewe--> _Elly_
Mirre —> zassoo
Malibu_Stacy —> EZMK
Sonic76 —> Malibu_Stacy
Therese1988 -> Sonic76
Snurrfian --> Wingates
Malin_L —> hagel
Diabetikern --> Fjordfrälst
Blacksmithfarm --> Youmeoh

1000012477.webp
Jag har fått paket från en annan fjordingfantast.
Fina fjordingar, underbar grimma, hästgodis och svenskjävlar. Det finns lakritsgodis som till och med får en salmiakgalning som mig att äta i normalt takt

Men SÅ goda de var!
Tack snälla tomten!

Jag tror ändå inte att det är @Fjordfrälst som är min tomte, utan bara att den som skickat vill att jag ska tro det.

Jag provar i stället att fråga om @cambodia kan vara min tomte?

Tack så jättemycket för de fina klapparna 🤩!

Det var klurigt när du använde Big Santa som avsändare, men det hjälpte som tur var lite att jag är från samma stad och fortfarande har liiite koll på vem som bor här 🥸.
Varsågod! Kul att det blev bra klappar!
Det ska bli spännande att se om det blir något an fröerna, luktärtor är jag svag för, för det hade min farmor!

Visa bifogad fil 159483Jag har fått paket från en annan fjordingfantast.
Fina fjordingar, underbar grimma, hästgodis och svenskjävlar. Det finns lakritsgodis som till och med får en salmiakgalning som mig att äta i normalt takt

Men SÅ goda de var!
Tack snälla tomten!

Jag tror ändå inte att det är @Fjordfrälst som är min tomte, utan bara att den som skickat vill att jag ska tro det.

Vad fint 🤩 men nix inte jag !

Tack snälla tomten!
Söta, varma sockor till mig, grisknorr till Lova och lila grimskaft till Zinnia. Precis hennes färg och hennes grimskaft brukar få fötter och dyka upp hos andra hästar. 😒😅
1000015726.webp

Jag såg ingen ledtråd, så jag kanske är blind. Annars har jag bara en ort att gå på. Jag får klura lite. 😅

Ledtråd till mitt offer brukar vara att avsändaren stämmer med inlämningsort, men inte i år.
Den här stortomten drabbades nämligen av total hjärndödhet i samband med att paketet skulle postas och paketet har därför åkt på turné och studsat hos en annan, mycket hjälpsam, bukefalist. 😅🙈😆🫠

Visa bifogad fil 159483Jag har fått paket från en annan fjordingfantast.

Men SÅ goda de var!
Tack snälla tomten!

Åhh vad sneaky! Att låtsas vara nån annan… Det ska jag komma ihåg :D

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 274
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 031
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
104 062
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 548
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar