Tack snälla, tomten. Nu ska jag lista ut vem du är!
Vi blev väldigt glada här hemma
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack snälla, tomten. Nu ska jag lista ut vem du är!
Tack snälla!!Men vad söööt!!
Det är jag som är din tomte!
Jag försökte inte luras, men vara lite lurig
Min mailadress är fjordingfantasten och jag kollade och jag har benämnt mig som det en gång för länge sedan här på Buke också
Och jag älskar fjordingar förstås
Va kul!Det blev jättebra! Ena teet öppnade jag till frukosten och det var väldigt gott! Har du gjort skedarna själv eller finns dom att köpa?
Gärna!Va kul!
De är köpts på Etsy av en som gör de. Kan kolla upp vad hon hette om du är sugen på flera
Ja, jag är skyldig!@Caoimhe kan du vara min tomte?
Fel gissat, jag har inte varit med i Secret Santa.Jag gissar på @turbofling Kan det vara du?
Så du är min tomte?Ledtråd till mitt offer brukar vara att avsändaren stämmer med inlämningsort, men inte i år.
Den här stortomten drabbades nämligen av total hjärndödhet i samband med att paketet skulle postas och paketet har därför åkt på turné och studsat hos en annan, mycket hjälpsam, bukefalist.
Jag tänkte köpa en grimma också men visste inte helt storlek på ponnyn så vågade inte göra det och så blev den lite väl dyr (brunt läder med rosa stenar hade jag tänkt)Men snälla rara @sweep vad du har skämt bort mig! Älskar precis allt! Och påsen kommer vi slåss om vems vägg den ska sitta på
Visa bifogad fil 159528
Det är den! Skolplanschaktiga bilder och supernördighet, helt perfekt!Hoppas den är bra, var lite sugen att köpa en själv också
Ja, jag kom på att jag behövde få med nån ledtråd
Det stämmer! Kul att höra att tuggbenen gick hem, sorten var min egen hunds absoluta favoriter så jag hoppades att Nisse också skulle tycka om dem.Så du är min tomte?
Nisse älskade tuggbenen! Inte hunnit testa teet osv än dock