Nisse Àlskar typ de mesta som Àr ÀtbartDet stÀmmer! Kul att höra att tuggbenen gick hem, sorten var min egen hunds absoluta favoriter sÄ jag hoppades att Nisse ocksÄ skulle tycka om dem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nisse Àlskar typ de mesta som Àr ÀtbartDet stÀmmer! Kul att höra att tuggbenen gick hem, sorten var min egen hunds absoluta favoriter sÄ jag hoppades att Nisse ocksÄ skulle tycka om dem.
Barnet har redan fÄtt tvÄ grimmor idag sÄ det var nÀstan tur att du inte köpte en men godiset kommer att gÄ Ät, vansinnigt sÄ lÀtt det Àr att skÀmma bort en ponnyJag tÀnkte köpa en grimma ocksÄ men visste inte helt storlek pÄ ponnyn sÄ vÄgade inte göra det och sÄ blev den lite vÀl dyr (brunt lÀder med rosa stenar hade jag tÀnkt)
"Texten" till HampsterdanceHaha ja jag sÄg ju att det var du nÀr jag fixat med alla papper.
Förstod inte riktigt ledtrÄden?
Attans, Tyckte den passade sÄ braFel gissat, jag har inte varit med i Secret Santa.
Wow, hÀftigt!Visa bifogad fil 159531
Fick sÄ mycket fint!!
Tre kokböcker frÄn tidigt 1900-tal, ljus och en polkagris. Hinner inte gissa nu, men Àr sÄ glad!!
Visa bifogad fil 159532
Tusen, tusen tack snÀlla Tomten!
Tre supergoda, jÀttelyxiga salmiakkolor, tvÄ pÄsar finkaffe; ett julkaffe och ett med apelsin, jÀttelyxig choklad och leksaker till missarna - de var vÀldigt nyfikna och sugna pÄ att hjÀlpa till att öppna!
Och sÄ ett paket som nog Àr en ledtrÄd - Àr @athena_arabians min tomte?
TyvÀrr inte. Nu slipper jag kÀnna mig ensam som glömde dockfullt upp men bristen pÄ ledtrÄd, kan du vara min tomte @Madalitso