Secret Santa 2024

Jag tÀnkte köpa en grimma ocksÄ men visste inte helt storlek pÄ ponnyn sÄ vÄgade inte göra det och sÄ blev den lite vÀl dyr (brunt lÀder med rosa stenar hade jag tÀnkt)
Barnet har redan fĂ„tt tvĂ„ grimmor idag sĂ„ det var nĂ€stan tur att du inte köpte en 😅 men godiset kommer att gĂ„ Ă„t, vansinnigt sĂ„ lĂ€tt det Ă€r att skĂ€mma bort en ponny :angel:

1000011600.webp

Fick sÄ mycket fint!!
Tre kokböcker frÄn tidigt 1900-tal, ljus och en polkagris. Hinner inte gissa nu, men Àr sÄ glad!!

Tomte --> snÀllt bukebarn
Tranan --> Madalitso
Klara --> parellikusken
ii-ssa --> Sweep
Hippocampus --> Cambodia
cewe--> _Elly_
Mirre —> zassoo
Malibu_Stacy —> EZMK
Sonic76 —> Malibu_Stacy
Therese1988 -> Sonic76
Snurrfian --> Wingates
Malin_L —> hagel
Diabetikern --> FjordfrÀlst
Blacksmithfarm --> Youmeoh
Lumos_Nox--> Malin_L
Ninnurur-->Blacksmithfarm
_Elly- —> Nixehen
cambodia--> Cattis_E
Keb71-> Hippocampus
sweep --> Ninnurur

Visa bifogad fil 159532
Tusen, tusen tack snĂ€lla Tomten! đŸ„°
Tre supergoda, jĂ€ttelyxiga salmiakkolor, tvĂ„ pĂ„sar finkaffe; ett julkaffe och ett med apelsin, jĂ€ttelyxig choklad och leksaker till missarna - de var vĂ€ldigt nyfikna och sugna pĂ„ att hjĂ€lpa till att öppna! 😾
Och sĂ„ ett paket som nog Ă€r en ledtrĂ„d - Ă€r @athena_arabians min tomte? 😇

Sorry, jag Àr inte med i Är :D

Men fina klappar, chokladen Ă€r jĂ€ttegod 👍

Kan ju upprepa min ledtrÄd nu nÀr folk börjar gissa:
Jag fick improvisera emballaget nÄgot, och verkligen pussla innehÄllet, sÄ glömde lÀgga i ledtrÄd

Tack tack tack snÀlla tomte! :love: :love:
Den hĂ€r dagen har inte varit den bĂ€sta sĂ„ det hĂ€r var verkligen roligt att fĂ„. Älskar nyckelringen med mina katter 😍 MĂ„ste fundera lite pĂ„ vem som kan vara min tomte. Nyckelringen lĂ„g i en Bisolvonkartong och min första tanke var "Åh vad bra, jag har fĂ„tt hostmedicin" 😂😂
1000010763.webp

Mitt paket fĂ€rdades frĂ„n SkĂ„ne och jag har hittat nĂ„gra skĂ„ningar som Ă€r med hĂ€r. Jag gissar pĂ„... Kanske... @WS6 ? Är du min tomte?

Liknande trÄdar

Tjatter Eftersom allmÀnna pÄtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstrÄd startats och anmÀlningar har börjat ramla in redan innan trÄden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 274
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslÄnga vinter sÄ mÄste det vara fler Àn jag som lÀngtar efter vÄren. Och vad passar dÄ bÀttre Àn en omgÄng med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 032
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Nu Ă€r det dags - hĂ€r kommer Ă„rets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll pĂ„ lĂ€get, men lĂ€s Ă€ndĂ„ igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
104 062
Tjatter PÄ allmÀn begÀran kommer hÀr Ärets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 548
Senast: zassoo
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försĂ€kring?
  • Valp 2025