Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mitt barn är 2,5 och äter också välling på kvällen, en till två nappflaskor vilket blir mellan 220-440 ml välling. Sedan kissar han en rejäl skvätt innan han vaknar och en till rejäl när han varit vaken ett tag. Hade jag haft problem med att blöjorna läckte hade jag som Gnist säger gått över till gröt eller något annat utan lika mycket vätska i.
Är blöjorna helt fullkissade (dvs att materialet absorberat så mycket de kan) eller är det passformen som är problemet? Byter ni när ni går i säng så den är torr då?
Köp större storlek och byt märke. Vi kör med Libero 16-26 kg Up&Go på våran 3 1/2 åring ( 20 kg tung)..och dom läcker aldrig, hur mycket välling hon än häver i sig.
Jag håller med dig.
Ibland blir det nästan lite tävling här på buke om vem som har det duktigaste barnet som kan rabbla alfabetet baklänges före ettårsdagen och som ritar familjen med åror i högsta hugg stunden efter. Då är det skönt att det finns de som vågar gå mot strömmen och berätta om saker och ting som kanske inte alls flyter på.
Just denna tråd var skön för mig på så vis att jag inser att vi har väldigt lätta nätter med sonen (när han väl har somnat). Nu ska jag glädja mig åt det istället för att fokusera så mycket på de jobbiga läggningarna. Jag hoppas dock att TS kan få hjälp med sitt problem, buke är bra på mycket!