Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Jag har lite funderingar kring autism. Min sambo har en lillasyster som har dagnosen (men h on är väldigt lätt autistisk, kanske t o m...
Svar
6
· Visningar
2 045
Senast: kamomillo
·
Övr. Barn Det är förmodligen någonting som folk gör utan att tänka sig för, men jag reagerade faktiskt på mamman som sa åt sin lille son på 3år...
Svar
16
· Visningar
1 770
Övr. Barn Då jag har mycket glutenintolerans på min sida släkten funderar jag en del över det ibland och tänkte höra med bukefolket hur det har...
Svar
9
· Visningar
1 376
Senast: Björk
·
Småbarn Vi har ju flyttat, vilket har inneburit att vi fått byta dagis. Fick en plats på dagiset i byn och "började" 1a Maj. Dottra är 2,5 och...
Svar
18
· Visningar
2 823
Senast: Javan
·
Gravid - 1år Nu blev det ju en konstig rubrik, menade snarare tvärtom, väcka - ofta, eller vänta tills han är hungrig. Men men... Vi började på BB /...
2
Svar
20
· Visningar
3 164
Senast: Yrja
·
Övr. Barn Jag har blivit bjuden på barndop för första gången i mitt liv! :bump: Nu, den stora frågan: vad köper jag för present? Föremålet för...
2
Svar
22
· Visningar
4 069
Övr. Barn Jag håller på att bli tokig. Jag är 25 år, men blir konstant tagen för att vara ganska mycket yngre än det. Alla nya människor jag...
2
Svar
31
· Visningar
4 879
Senast: Petronilla
·
B
Övr. Barn ..det kan ju inte var lagligt eller säkert någonstans!? Hoppas att ingen budar på denna...
Svar
15
· Visningar
2 261
Senast: Sandra78
·
Småbarn Jag har bara en fråga! Hur många dar brukar det klia??? Jag håller på att bli tokig, för att inte tala om dottern...
Svar
11
· Visningar
2 451
Senast: Tora
·
Småbarn Jag blir galen. Var hittar man tippskydd till spisar? VI har nog frågat alla som säljer spis, men de ser ut som fågelholkar och undrar...
Svar
8
· Visningar
3 205
Senast: Björk
·
Övr. Barn Jag tycker att det är fruktansvärt: http://www.aftonbladet.se/wendela/article13019093.ab Dessa skönhetstävlingar är helt horribla och...
2
Svar
33
· Visningar
3 440
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Vad tycker ni om detta? Blev ganska illa berörd själv. LÄNK LÄNK Det känns som de som har skapat serien endera blundar för hur...
Svar
14
· Visningar
2 257
·
Gravid - 1år Så, då var tredje tråden uppe i över 2000 inlägg. Här fortsätter vi. Edit: Det går att skriva fler än 2000 inlägg men man har valt...
24 25 26
Svar
508
· Visningar
36 976
Senast: Chlo
·
Småbarn :eek: Jag kollade på lokala nyheterna nyss och blev både chockad och bestört: lillens förskola har brunnit ner inatt! Storebror skulle...
Svar
17
· Visningar
2 823
Senast: rubytoo
·
Småbarn Har just köpt barnvagn till mitt första barn. Men jag undrar vad ni har för vagnar! Vilken vagn har du ? Varför valde du den...
2 3
Svar
44
· Visningar
10 664
Senast: voltigehoppare
·
Gravid - 1år Jackan blev fem månader igår. Skulle gissa att hon väger strax under 7 kilo och är strax över 60cm, hon har i alla fall strl 62 i det...
Svar
9
· Visningar
3 048
P
Gravid - 1år Har en liten pojke som är drygt 7 månader. Har lite svårt att få honom att dricka. Han får mjölkersättning morgon och innan natt där...
2
Svar
28
· Visningar
2 528
Senast: peligrozzo
·
S
Övr. Barn Tog hem våran emmaljunga citycross från dagis (den står bara som dagisvagn nu) och har insett att våran son på 2 år inte får plats i den...
Svar
5
· Visningar
1 901
Senast: saltahajen
·
Övr. Barn Hur lyckas man bäst gå ner i vikt efter graviditet. Gick ju upp en massa 33kg och har minst 10kg kvar. Killen är 1,5år så inte mkt...
Svar
11
· Visningar
1 447
Övr. Barn Isak har nu ett träfärgat skrivbord och en träfärgad säng. Funderar på att måla det, ev ljusblått och vitt. Han har mörkblå...
Svar
9
· Visningar
5 275
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka