Psykisk & fysisk barnmisshandel?

Sv: Psykisk & fysisk barnmisshandel?

Jag tror jag läste att pappan i det aktuella fallet avled för några år sedan, 83 år gammal...

Aha oki, 83? jösses..

Undrar vad som driver föräldrar till att utsätta sina barn för sådana här saker.
Är väl säkert en del pengar inblandat men hur kan det vara viktigare än sina barns hälsa?

Kan det verkligen vara lagligt att köpa hem och spruta in botox i sitt 8 år gamla barn?? Det låter helt sinnessjukt isåfall..
Måste man inte ha någon sorts licens eller liknande för att få göra det på någon annan? Och varför skulle mamman få göra det på sin dotter om inte läkaren lagligt får? :S Eller funkar det så?

Det är ju inte lagligt, men ingen kan ju kolla vad du beställer hem från nätet. Tyvärr

Helt sinnessjukt. Mamman är dessutom utbildad skönhetsterapeut.
Varför utsätter man sitt barn för sånt??:confused:

Snarare så att det KOSTAR !

Alltså priset på dessa små barnklänningar, tiaror osv är oftast helt horribelt.

Britney omhändertagen! Jag har förövrigt spenderat lite för mycket tid på Youtube tittandes på "Baby beauty queens" och "Toddlers and tiaras".

Det var ju inte en dag för tidigt! Hoppas verkligen att den stackars flickan får hjälp nu.

Hur man som förälder kan göra såhär med sitt barn som alldeles uppenbart tycker att det gör jätteont och är obehagligt är ju helt sjukt! http://www.youtube.com/watch?v=GEvo6Eau-Xg&feature=related

Fy f-n!!! Hur kan man göra så :cry: Stackars barn. Jag hoppas verkligen att myndigheterna får upp ögonen för de här skönhetstävlingarna nu så att det får ett slut.

Usch det skääär verkligen i hjärtat att se.

- normalt skulle jag bara hållit fast och ryckt bort, inget klemande :(

Senast ändrad:

Britney omhändertagen! Jag har förövrigt spenderat lite för mycket tid på Youtube tittandes på "Baby beauty queens" och "Toddlers and tiaras".
Skönt att myndigheterna reagerade. Hoppas tjejen får vara barn nu.

Hur man som förälder kan göra såhär med sitt barn som alldeles uppenbart tycker att det gör jätteont och är obehagligt är ju helt sjukt! http://www.youtube.com/watch?v=GEvo6Eau-Xg&feature=related
Men hur fan kan man utsätta sitt barn för något sådant?!
Hur kan kärringen till mamma bara stå och se på medan dottern skriker
av smärta?! Gaah!

*kl*

Jag har sett ett par avsnitt av det där toddlers and tiaras någon gång när jag lite slött fastnat framför tvn inget annat visades. Jag blir alltid förvånad, chockad och inte så lite äcklad när småflickor sminkas, pyntas ut som små dockor i glittriga små outfits och ska prestera på scen. "För hon tycker det är så roligt" och sen står mamma i publiken och koreograferar.... :crazy:

Ja fy, det är sjukt!
Tjejerna får ju ingen barndom alls, de ska bara vara nåt jädra utställningsobjekt:( Stackars barn!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka