Stora barnvagnstråden!

Sv: Stora barnvagnstråden!

Tur man är starke adolf ;) nä men skämt och sido.. vikten är ju inte allt, en otymplig vagn känns tyngre. Sen kommer jag nog använda den hemma mer än jag åker iväg med den i bil.

Hur mkt skiljer det på 3:an och 4:an då, är det nåt kg?

Jag vet att vikten på 4:an är 17 kg så jag skulle tippa på att det handlar om något kilo mindre för 3:an.

Men 3:an är mer ostadig och tråkig som trehjuling, vill man ha en trehjuling finns det bättre alternativ tycker jag :)

Jag började undra varför det såldes så många maxi cosi mura 4 i västmanland, alla röda och sprillans nya men för 4500-5000 kr...
De flesta säljer för att de fått andra barnet och istället vill ha en syskonvagn, varför köper och sedan säljer man då helt oanvända enkelvagnar tänkte jag :confused:

Fick svaret igår :D
Det är en sådan de får av tv4 när de medverkat i "En unge i minuten"! (förutom en årsförbrukning blöjor)
Synd att jag aldrig skulle kunna tänka mig att få min förlossning visad för hela Sverige då när det är en sån vagn jag vill ha :angel:

Haha ja men dåså, du får slå till på en ungeiminutvagn då. Fast betala för den ;)

Billigare än att köpa i butik iaf :)

Japp :)

Man lär inte sticka ut på grund av färgglad röd vagn framöver iaf ;)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Har en sadel som behöver byta sits på. Kontaktade sadelmakare i min närhet och hon säger att den behöver skickas till fabriken...
2
Svar
22
· Visningar
765
Senast: QueenLilith
·
Övr. Barn Vi ska köpa en ny bil i vår/sommar och vi behöver göra lite research inför detta. Jag är i princip helt ointresserad av bilar, jag vill...
2
Svar
22
· Visningar
2 006
Senast: Guldaskig
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 516
Senast: Anonymisten
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 356

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Secret Santa 2024
  • Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCVI

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat