Funderingar kring att börja på ridskola.

Sv: Funderingar kring att börja på ridskola.

Visst förstår jag dig och visst är det viktigt att de slappnar av men med att de slappnar av så strävar man mot den korrekta sitsen. För med små medel så kan man ju få till en korrekt sits utan att de ens är så mycket medveten om det eller hur?
Men jag har sett ställen där de helt struntar i hur de sitter men ändå ska de trava etc över bommar m.m.
Förlåt om jag tolkade in dig i den här kategorin. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt!

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 778
Senast: Juli0a
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 942
Senast: Mabuse
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 667
Senast: Lillefrun
·
Skola & Jobb Jag vet inte hur jag ska hantera den här situationen och behöver hjälp att tänka! Då barnet är vuxet känns det som om den här frågan...
9 10 11
Svar
210
· Visningar
16 705
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar