Uppskattade presenter

Sv: Uppskattade presenter

Jag tyckte det var roligt att få fina kläder, även om man inte använder dem så länge så är det kul att tänka på personen man fått plagget av varje gång man använder det.

Vi köpte själva i princip enbart begagnat, så därför var det kul att kunna växla med presentplaggen ibland, som var nyinköpta polarn o pyret-plagg och annat fint. Ett tips skulle möjligen vara att köpa i lite större storlekar, 62-68-74, så kan man ha de plaggen att se fram emot.

Vi fick också en del fina leksaker, en träsköldpadda på hjul man kan dra i snöre, en briomyra, osv. Samma där, kanske inte sånt man köper själv, men roligt att ha. Vi har fortfarande användning både för leksaker och en del kläder vi fick. Så mitt bästa tips är väl valda saker i bra kvalitet, sånt är roligt att ha till sina barn, och man kanske inte riktigt har råd och möjlighet att hålla den kvaliteten påallt man köper själv (många med oss köper nog det mesta begagnat, då är det roligt att också ha några nya fina saker).

Sv: Uppskattade presenter

*KL* Tycker att alla har lämnat bra tips :)
Jag fick massor med kläder upp till stl 68... Tyvärr blev det ju fel med sommarkläderna på vintern och de förblev oanvända :(
Så om man köer större stl som naturligtvis också behövs så är det ju bra om de fungerar året runt eller att man har koll på vilken säsong det blir när de ska användas :)

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har blivit tillfrågad om jag vill bli fadder för min bästa kompis dotter som föddes i somras och tackade naturligtvis ja. Nu är det...
Svar
18
· Visningar
1 151
Senast: Malin_L
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 413
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
1 647
Senast: Ninnurur
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
11 044
Senast: Oh_really
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Inkorsningsmetod