Festligare klänning - gravid?

Sv: Festligare klänning - gravid?

Kööööööp! ;)

Var du tvungen att nämna att det var rea? Har suttit fastklistrad där nu... :p

Sorry....! :D

Har en fattig tid framför mig nu (student som ska bli mammaledig i sommar = inget CSN, ingen inkomst förrän FP i aug) så jag försööööööööker hålla igen...

Hur funkar det med tullavgifter och sånt som de skriver, om när man beställer från dem..? *hrm*

Ingen tull från asos. :love: ofta har de fraktfritt också... Så det är i stort sett gratis att handla därifrån... :angel:

Ingen tull från asos. :love: ofta har de fraktfritt också... Så det är i stort sett gratis att handla därifrån... :angel:

Det är ju det som gör asos så vidrigt ...... ( underbart ) :D.
Tur att jag kan handla lite presenter ( till mig själv ) eftersom jag fyller år snart :angel:

Skogis: Bättre att koncentrera bördan istället för att sprida ut den tycker jag !! ;)

Jahaja... Shoppingcelibatet höll i sig i två hela dagar minsann... :o

Ny standardfras här hemma: "pappa betalar" :p:angel:

kl.

Nu har lovelymama fått in en jättefin vit du kan ha till student ts! :)

Den var jättefin, men har redan beställt min studentklänning från HM :laugh:

DXLA55_70804_10100_96_7376.jpg

Ska bara ta bort det på axelbanden! :)

Jag har en asosfråga till. Blir det verkligen hemlevererat med DHL eller kommer det med posten?

*ivrig, jätteivrig* :bump:

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag blev lite slumpartat bjuden på bröllop i Maj med klädkod kostym (antar att det är mörk kostym som åsyftas) och jag behöver shopping...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 766
Senast: cirkus
·
Kropp & Själ Hej. Jag undrar om någon har erfarenhet och tips på produkter till ansikte som har både exem och akne? Min unga tonåring har alltid...
2
Svar
23
· Visningar
427
Senast: Fetaost
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
801
Kläder & Bli fin Trodde aldrig jag skulle ens skriva detta men lite inspiration från Tranans tråd har jag fått… Klänningar. Jag har typ aldrig använt...
2
Svar
32
· Visningar
3 005
Senast: Tranan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Inkorsningsmetod