Jag känner igen det där. Jag är proffs på att gå in i en affär och känna att INGET är rätt.Tack alla som kommer med förslag! Ledsen att jag dissar det mesta - jag är bra på att veta vad jag inte vill ha men dålig på att veta vad jag vill ha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag känner igen det där. Jag är proffs på att gå in i en affär och känna att INGET är rätt.Tack alla som kommer med förslag! Ledsen att jag dissar det mesta - jag är bra på att veta vad jag inte vill ha men dålig på att veta vad jag vill ha
Note to self - om du ska tatuera ben - ta vänster ben ifall du vill att det ska synas om du har klänning med slits. Höger om du inte vill det...
Jag letar förresten också klänning till bröllop som hålls i augusti. Säger som kvinnan i @Tajger s inlägg - vad jag vill ha vet jag när jag hittar det. Men ni får gärna tipsa mig med. KLädkoden är också kostym. Så jag tänker mig en klänning som är till knäna ungefär i glad färg, gärna mönstrat och gärna rosa, grön eller blå.
Absolut!Jag har hittat en hel del kul på Sellpy(nytt eller nyskick) om det kan vara ett alternativ att leta där.