Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Plutten har haft feber under natten. Vaknade imorse och ryckte till helt okontrollerat en gång, varpå ett gallskrik. Sen hände det igen...
Svar
6
· Visningar
1 330
Senast: Calazirya
·
Övr. Barn Här kommer lite uppdatering från den här tråden http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=1083540 Det blev rättegång...
Svar
5
· Visningar
1 459
Senast: Mirre
·
Gravid - 1år Dottern verkar än så länge ha ärvt mitt intresse för böcker, om man nu kan säga så om någon som är dryga 3 månader :D Så jag skulle...
Svar
9
· Visningar
1 903
Senast: Lottch
·
Övr. Barn Min bejbis vägrar ligga på rygg och sova, hon rullar över på sida hela tiden. Hur gör jag med kudde då? Har en lite fluffigare kudde som...
Svar
8
· Visningar
1 216
·
Övr. Barn När började ni motionera efter eran förlossning? BM sa att det var okej att börja promenera i princip på en gång, men andra varnar...
Svar
6
· Visningar
3 877
Senast: Tarantino
·
Övr. Barn ..eller? Är det bara jag som hör och ser så vansinnigt många som upplyser blivande/nyblivna mammor, och mammor öht, om hur de ska göra...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 076
Senast: cirkus
·
R
Övr. Barn Jag har börjat få problem med att få ihop min arbetstid med kommunens barnomsorg. Min arbetstid är ändrad från 06.15 på morgonen till...
2
Svar
37
· Visningar
4 530
Senast: Sonic76
·
Gravid - 1år Vilket är det finaste pojknamnet? Vi har pratat om Carl,Philip,Arvid. Någon som har något annat förslag? Vad heter ditt/dina...
2
Svar
20
· Visningar
8 747
Senast: ako
·
Småbarn Tänkte se om den allvetande och hjälpande buke kan ha några bra tips angående killens sjuka dotter..ni som har egna barn har ju vart med...
Svar
6
· Visningar
1 230
Senast: jerseyko
·
Småbarn Andreas jobbar borta varannan vecka från maj-november, och jobbar då måndag-söndag och snittar på 13 timmar/dygn. alltså runt...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
19 970
Senast: ako
·
Småbarn läste på ett annat forum m en pappa som undrade om det gick att plocka bort ryggen på baksätet för att få plats med barnens ben...
2
Svar
30
· Visningar
2 878
·
Småbarn Snart är vi i Sverige på lite semester och då tänkte jag köpa med mig lite filmer och musik på svenska hem. Sitter och tittar lite på...
Svar
18
· Visningar
1 716
Senast: Soapbubble
·
Gravid - 1år Den 28 februari föddes min dotter! :) 14 dagar för tidigt. Fick så ont i magen vid 04 och gick på toa, hade sån ihållande smärta...
Svar
8
· Visningar
1 571
Senast: Snyggve
·
A
Övr. Barn Är det någon här som vet VARFÖR det är olagligt i sverige? Vad tycker ni om surrogatmödraskap? Borde det vara lagligt i sverige...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
12 710
Senast: mino
·
T
Övr. Barn Kan ni kloka bukare hjälpa mig? Min mens brukar vara väldigt punktlig. Januari kom den den 14:e, Februari den 12:e. Men så har ju...
Svar
3
· Visningar
1 140
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Tänkte vi kunde tipsa om bra iPhone-/iPadappar för barn. Barnen älskar iPad:en (iphonen får de inte låna, men de programmen går ju...
Svar
9
· Visningar
1 978
Senast: Snyggve
·
Gravid - 1år Jag är gravid i v.22 och jag märker att detta påverkar min mentala hälsa på oväntade sätt. Jag är plötsligt rädd för att dö eller bli...
Svar
12
· Visningar
2 085
Senast: Sar
·
Övr. Barn Hur mycket kyrkliga aktiviteter finns det i er skola? Vet inte om jag överreagerar, men jag tycker inte att kyrkan hör hemma i...
Svar
15
· Visningar
1 998
Senast: mian1
·
Övr. Barn Hur gör ni som har barn med ekonomin? Har ni delad eller gemensam ekonomi? Sparande? På ÄU diskuteras gemensam ekonomi för fullt...
2
Svar
28
· Visningar
3 178
Senast: Nillizan
·
Övr. Barn Rent hypotetiskt: Om jag skulle säga upp mej 3 månader innan min föräldraledighet är slut får jag då börja stämpla när jag eg. skulle...
Svar
1
· Visningar
968

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka