Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

S
Övr. Barn Jag är gravid och överlycklig, det hela är planerat och efterlängtat :love: Väl gravid så har jag mått illa, varit extremt trött och...
2
Svar
24
· Visningar
4 145
Senast: Mirre
·
G
Övr. Barn Sedan ni tagit beslutet att skaffa barn, var ni helt lugna då? Åren har gått och jag och maken inser att vi har kommit en bra bit över...
Svar
14
· Visningar
1 634
Övr. Barn Det har jag gjort nu. Inte alla utan bara legot, som det slängs omkring med mest. Sonen hävdar att han inte hittar grejerna om han inte...
2
Svar
21
· Visningar
2 958
Senast: Enya
·
Gravid - 1år Jag har snurrat in mig. :D Jag är de senaste åren fått upp intresset (ögonen) för genusfrågan och eftersom vi planerat barn i över ett...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
10 487
Senast: Scata
·
Gravid - 1år Försöker läsa på om det här med smakportioner och gröt, men kommer bara till meningen "helamning rekommenderas i sex månader". Nu är...
Svar
5
· Visningar
1 413
Senast: Sandra78
·
Övr. Barn Jag är ingen höjdare på matlagning, men mina barn är också svåra att servera god mat till. Vi har olika åsikter om vad som räknas till...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
8 356
Senast: lobell
·
Småbarn Hej! Sen tre dagar tillbaka har My vid flera tillfällen nattetid sagt att det kliar i rumpan och varit ledsen. Jag tänker genast...
Svar
8
· Visningar
26 574
Senast: Madick
·
Svar
12
· Visningar
1 417
Senast: turbofling
·
Q
Övr. Barn Kan någon berätta för mig vad en SKÖTVÄSKA har som tex. en ryggsäck eller en helt vanlig (lite mer praktisk/rymlig) väska har...
2
Svar
27
· Visningar
5 043
Senast: Elinkan
·
Småbarn Min sambo är inte far till min barn och jag är sk. "sjukpensionär". Förra veckan var jag och barnen magsjuka, det var milt sagt...
Svar
6
· Visningar
7 581
Senast: Oregano
·
Småbarn Hjälp! Skall på 2års-kalas på lördag, och har fortfarande inte köpt present. Vad köper man lämpligen åt ett barn som fyller 2år? Enda...
Svar
13
· Visningar
1 977
Senast: NisseI
·
Övr. Barn Vad säger ni om det här? Isak är förkyld nu med feber (feberfri idag dock), hosta och snuva. När han kom upp i morse hade han blödit...
Svar
5
· Visningar
3 325
Senast: Emro
·
Övr. Barn Isak är förkyld nu och har feber,hosta och är snorig. Igår hade han 37.5 på morgonen sedan 39.6 på kvällen:crazy: Idag hade han 38 i...
Svar
1
· Visningar
1 134
Senast: Ponylove
·
Småbarn Vår dotter (14 månader) är livrädd för att ha skor på sig. Hon började gå i november men pga snön har hon bara åkt vagn/suttit i...
Svar
12
· Visningar
7 648
Senast: voltis
·
Övr. Barn Om denna tråd hamnar fel får moderator flytta den. Nu behöver jag eran hjälp. För att göra en lång historia kort. Våran...
Svar
10
· Visningar
1 561
Senast: norrsol
·
Gravid - 1år Tja rubriken säger ju en hel del. J är hemma med pappa och nappflaska om kvällarna när jag är och tar hand om hästarna. Oftast fungerar...
Svar
2
· Visningar
1 026
Senast: Cilla
·
Övr. Barn Vad det KAN innebära, för att undvika diskussioner om ordvalet ;) jag vet inte om denna tråd hör hemma på förälder egentligen, men den...
2
Svar
20
· Visningar
2 459
Senast: havreflinga
·
Övr. Barn Min mellankille fyller 8 på torsdag och då ska vi hitta på nåt kul! Han har redan önskat favoritmat till middag och bjudit hem lite nära...
Svar
7
· Visningar
1 377
Senast: kisse
·
Gravid - 1år Hur reell är faran med tuttförvirring egentligen för en 2-månaders bebis där amningen fungerar helt utan problem? Har försökt ha...
Svar
6
· Visningar
2 375
Senast: carrin
·
Småbarn Jag har precis beställt boken Ge ditt barn 100 möjligheter Istället för två! : om genusfällor och genuskrux i vardagen och jag undrar om...
Svar
12
· Visningar
1 258
Senast: Björk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka