Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

• Låst
Gravid - 1år Hejsan alla där ute! Såg att det fanns många trådar om sommar mammor höst mammor osv men ingen för våren 2011 så nu startar jag en ihopp...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
121 125
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Jag börjar tycka allt mindre om våran syskonvagn och frågan är hur mycket vi kommer använda den sen när Emilia börjar på förskolan. Som...
Svar
9
· Visningar
2 235
Senast: Dorro
·
G
Småbarn Detta gäller ett 5 årigt barn i en familj som jag inte känner, är bekant med pappans syster. Föräldrarna till barnet bor ihop, mamman...
Svar
4
· Visningar
1 526
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år ;) Börjar fundera på hur stor denna bebisen egentligen är! Första vägde 3640gr på bf+6. Och då var jag betydligt mindre! Tilläggas ska...
Svar
9
· Visningar
1 342
Senast: Freyja_bus
·
Övr. Barn I mars ska jag bli farmor och jag saknar andra att dela den här upplevelsen med. Jag är jätteglad och tycker det är spännande, samtidigt...
2
Svar
31
· Visningar
3 582
Senast: Sablar22
·
T
Gravid - 1år Hej. Hoppas att denna tråden hamnar rätt. :) Jag väntar just nu mitt första barn. Jag är nu i vecka 17 och jag har redan börjat få en...
Svar
11
· Visningar
3 316
Senast: Kallebus
·
Småbarn Jag är trött på vår Teutonia Spirit (trehjulig vagn) pga tyngden vid körning samt vid lyft (även omfånget som ihopfälld). Tänker behålla...
Svar
3
· Visningar
4 558
Senast: rubytoo
·
Övr. Barn Vilka fruktansvärt vidriga föräldrar - Hur kan man? Stackars lille pojk :cry...
Svar
14
· Visningar
1 471
Senast: Calazirya
·
I
Övr. Barn Mensen 20 dagar sen... Har haft mensvärk i 5 dagar (och en liten ljusrosa flytning under en dag)... Brösten är lite ömma... Jag kan...
Svar
4
· Visningar
965
Senast: I have a dream
·
Småbarn Min snart 11 månaders kille är verkligen helt hopplös. Han är extremt nyfiken och äter på precis allt och det inkluderar även katten...
Svar
10
· Visningar
16 385
Senast: Minta
·
Övr. Barn Jag har sett insändare i tidningarna här runtomkring om att det saknas möjlighet till barnomsorg på "obekväma tider" i mina trakter. Det...
Svar
6
· Visningar
1 413
Senast: jerseyko
·
Småbarn Januari 15/1 uva - första barnet - pojke (18/4) Mars 1/3 Svartfot - första barnet - flicka (8/3) 8/3 Arabis - pojke, (9/3) 9/3...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
96 556
Senast: aneka
·
Övr. Barn Puppymills är ju ett känt begrepp i stora delar av världen, men detta...
Svar
0
· Visningar
963
Senast: vallhund
·
Övr. Barn ...är det att ett g-test först inte visar något, någon minut senare syns ett svagt streck i positiv-rutan, strecket är kvar några...
Svar
3
· Visningar
897
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Ja, som rubriken lyder. Jag har alltid haft korta cykler (24-26 dagar) och har aldrig varit sen under de 20+ ar som jag haft mens. Men...
Svar
7
· Visningar
6 971
Senast: Angua
·
Övr. Barn Min tolvåriga dotter rider i samma grupp som en tjej som jag länge tyckt varit lite udda - hon pratar ofta (men inte alltid) väldigt...
2
Svar
30
· Visningar
6 074
Senast: Mirre
·
S
Övr. Barn Vår familj har hamnat i en konstig sits och jag funderar mycket på hur man ska hantera detta. Två flickor som från och till har umgåtts...
Svar
15
· Visningar
2 917
Senast: Soffis
·
P
Småbarn Vilket föredrar ni, att barnet är på förskolan en timme extra eller att det sitter hemma och ser på tv en timme mer än vanligt?
Svar
18
· Visningar
1 727
Senast: Pem
·
S
Gravid - 1år Har skapat mig ett alterego här på Buke- flera vet nog vem jag är och jag vill inte ännu avslöja att vi försöker få till ett syskon för...
Svar
15
· Visningar
16 478
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Hej! Min bebis är 7 veckor. När hon är trött brukar hon bli lite gnällig och gråta, nappen brukar trösta bra och jag brukar ligga...
Svar
5
· Visningar
2 064
Senast: Diplomaten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tik som "luktar gott"
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V