Är jag ensam *snart* farmor här?

Sv: Är jag ensam *snart* farmor här?

Tack hörni!

Nu är jag farmor till en liten Irma! :love: Allt har gått bra, men mamman är lite groggy. De är väl omtumlade båda två, jag vet då att jag är det. Fantastiskt!

Grattis!!!
Till en Irma! va fint!

Den dagen jag blev "mormor" Första gången slutade jag inte le på ett dygn. Jag tror världen kunde rasat utan att jag märkt det:o
Andra gången var jag mer förberedd på hur omtumlande det kunde vara, men jag var lika lycklig för det:love:

* Jenny *

Tack! Hahahah, ja jag fånflinar hela tiden!

Ringde och berättade för gammelgammelmorfar och han blev jätteglad. Han är döende och har inte så långt kvar. Roligt för honom att hinna få nyheten.

Jag är farmor till en liten Felicia. Dom bor bara 8 mil bort så det borde inte vara så svårt att träffas lite ofta.

Vad roligt att han fick höra den goda nyheten :)

Å ett Jättegrattis till Allihopa (Mamman, Pappan, Dej och alla andra i er släkt)

Senast ändrad:

Tack hörni!

Nu är jag farmor till en liten Irma! :love: Allt har gått bra, men mamman är lite groggy. De är väl omtumlade båda två, jag vet då att jag är det. Fantastiskt!

Åh grattis!:bump: Och vilket fint namn!:love:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 197
Övr. Barn Vi har nyligen fått besked om att vår dotters (2,5 år) farmor har en aggressiv och långt gången cancer. Hon har några få månader kvar...
2
Svar
27
· Visningar
3 547
Senast: cherie
·
Småbarn Jag vet inte riktigt vad mitt syfte med tråden är, kanske mest söka stöd, höra om andra med liknande barn, få veta hur utvecklingen ser...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
12 230
Senast: Emtherlia
·
Kropp & Själ Jag kommer att behöva flytta ifrån mitt barn. Hur ska man leva med sig själv efter det? Hur ska man överleva med att bara få ha sitt...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
14 635

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka