Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Hej! Min bebis är 7 veckor. När hon är trött brukar hon bli lite gnällig och gråta, nappen brukar trösta bra och jag brukar ligga...
Svar
5
· Visningar
2 064
Senast: Diplomaten
·
Gravid - 1år Japp, nu får jag erkänna att jag är en dålig mamma, men jag kan inte trösta min dotter :cry: Hon är snart 10 veckor gammal och för...
Svar
15
· Visningar
2 410
·
Småbarn Vad tycker ni om fleecefodrade regnställ? Blir inte barnen för varma i dem? De (kläderna alltså) kan ju knappast andas menar jag. Vi...
2
Svar
23
· Visningar
11 368
Senast: Elinkan
·
Småbarn Min 18 månaders son har nyligen börjat på förskolan och som ett brev på posten så fick han en dunderförkylning och hög feber på detta...
2
Svar
21
· Visningar
2 224
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Har vänt på vårt babyskydd åt alla håll och rivit av klädseln men hittar verkligen ingen datumstämpel (den lilla präglade ringen)...
Svar
17
· Visningar
4 821
Småbarn Hur gamla är era barn och vad har ni för försäkring till dom? Hur mycket kostar dom och vad täcker dom? Jag har en dotter på 1,5 år...
Svar
9
· Visningar
1 297
Övr. Barn Funderar mycket på det här med amning nu, är 5 veckor kvar tills bebis kommer och jag vet ju inte ens om jag kan amma, men vill ändå...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
10 113
Senast: ako
·
Gravid - 1år Hur snabbt har ni återhämtat er efter ett planerat snitt? Hur länge dröjde det innan ni kände att ni kunde leva som vanligt igen? När...
Svar
18
· Visningar
3 621
Senast: susanne
·
Övr. Barn BF om ca 2 veckor, har fått tips från flera föräldrar att det kan vara bra att ha nappflaska och ersättning hemma ifall amningen strular...
2
Svar
21
· Visningar
6 088
Senast: Emmah.S
·
Övr. Barn Jag och min sambo har inga gemensamma barn. Men båda sen tidigare förhållanden. Jag har en som på 4. Han har två döttrar på 13 & 16 och...
Svar
12
· Visningar
1 865
Senast: Hyacinth
·
Övr. Barn Hej! Jag undrar om det finns fler här som är i valet och kvalet om man ska föröka få ett till barn. Vag har två, trevliga, friska...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 788
Senast: mino
·
Övr. Barn (jag vet att detta är en helt meningslös tråd men jag kunde inte låta bli) När man blir förälder så plötsligt uppskattar man det...
2
Svar
34
· Visningar
3 841
Senast: Tora
·
Gravid - 1år Det handlar alltså inte om revbensont pga att bebisen sparkar mot revbenen eller så. Vad som gör ont vet jag inte, det finns lite olika...
2
Svar
21
· Visningar
15 174
Övr. Barn Tänkte höra om hur folk (egentligen främst män) upplever familjerätten som. Jag har letat och Googlat och pratat med fäder och än det...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
9 038
Senast: Calazirya
·
Övr. Barn Fattar inte så mkt..började känna att jag var små illa mående på jobbet på morgonen..började tänka på när jag hadde mensen sist vilket...
Svar
7
· Visningar
1 466
Senast: Mikan
·
Småbarn Ja, såhär är det på min dotters förskola. Är det minus 10 eller mer så går barnen inte ut på hela dagen... och så undrar man varför ens...
2
Svar
39
· Visningar
7 289
Senast: Sonic76
·
Övr. Barn Min syster och hennes man är mer eller mindre isolerade inom lägenhetens fyra väggen p.g.a deras son är så pass sjuk att de för...
Svar
12
· Visningar
1 842
Senast: eyz
·
Övr. Barn Om en vecka mån-ons ska jag passa min lillebror Adam precis fyllda 6år. Vill att han ska ha kul och skulle behöva tips på aktiviteter vi...
Svar
7
· Visningar
3 859
Senast: Mirifax
·
Småbarn Min dotter är 8 månader och har en tid tillbaka haft hosta. Både jag och min dotter blev sjuka under julhelgen - båda fick feber och...
Svar
12
· Visningar
8 403
·
Övr. Barn VIll gärna ha tips på en bra babyvakt. Har en Topcom Babytalker 1020 som jag tycker är urkass, ställer jag upp känsligheten så brusar...
Svar
14
· Visningar
3 370
Senast: majola
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka