Sv: Fler barn eller ej?
Tja, det beror ju på vad man jämför med.
Ja, och 32 år är ju lastgammalt, eller? :smirk:
Tja, det beror ju på vad man jämför med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, och 32 år är ju lastgammalt, eller? :smirk:
Är ni sugen på en till så är det väl bara att köra på. Som någon annan skrev, du kommer ju aldrig att ångra att du skaffade en 3.a om ni nu gör det, men du kommer säkert att ångra dig i framtiden om ni inte gjorde det.
Jag är snart 32 år och fick mitt första barn ifjol. Vi vill ha många barn, iaf ett par stycken till, minst Det är ju så underbart med dessa småknoddar.
Jag har aldrig varit speciellt förtjust i barn & alltid sagt att jag inte ska ha...men nu, som jag ändrat mig. Kan ju bero mkt på att jag inte varit tillsammans med någon innan som velat ha barn osv. Inte känt mig mogen förräns nu faktiskt. Men för drygt 1 år sedan träffade jag min nuvarande underbara sambo och jag blev gravid i princip direkt.
Nu känner jag som så att det är bara synd att jag inte träffade honom 10 år tidigare. För om vi vill ha många barn så kan vi ju inte dra ut på det alltför länge iom min ålder. Visst, vi har säkert 10-15 år på oss ännu, men det vet man ju aldrig heller när kroppen tänkte sluta att vara fertil...
Jag kommer att skaffa en 4a!!! Av modell -09!
Det är iofs väldigt skönt att veta om att man har lätt för att bli gravid men att hoppas att slumpen ska ge vägledning går liksom inte.
Det är rätt lätt att råka bli gravid om man är väldigt fertil. Tydligen.
Jag kallar det verkligen råkade när det gäller vår son, eftersom jag blev gravid på p-piller, utan att ha missat ett enda. Det är ungefär så oplanerat och inte mitt fel som det kan bli känns det som.
Blir det någonsin ett barn till ska det vara PLANERAT i alla fall. Det saknade jag sist.
Varför då?MEN jag är ju också äldre... 37 år i år. Är det inte att utmana ödet?
Varför då?
Jag var 34 när jag fick mitt första barn och hade fyllt 40 när jag fick mitt fjäde och sista. Det var inga problem med det...