Vilken ersättning?

Sv: Vilken ersättning?

Trygghetsfaktorn ska inte underskattas! Tyckte det var skönt att veta att om det är kris, då har vi ersättning. Även om det inte behövs så är det skönt att veta att man har den där säkerhetslinan.

Sv: Vilken ersättning?

Men så jobbigt är det inte att handla en nappflaska och en tetra ersättning att ha hemma ifall att, det lugnar mitt sinne iaf... Så jag gör nog så, och sedan får tiden utvisa hur mycket ammande och/eller flaskmatande det blir.

Nae det är inte ju dom största inköpen du lär göra åt liten :D

Var inte meningen att låta otrevlig på nåt sett med mitt förra inlägg, verkar som du uppfattade det så...

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag behöver hjälp för håller på att bli galen. Min 3 månaders bebis sover så dåligt på nätterna. 1 natt på en 14 veckors period är...
2
Svar
23
· Visningar
1 899
Senast: G-uldlock
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 836
Senast: Anonymisten
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 107
Senast: Sassy
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 583
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar