Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Btw så vill jag tipsa om secret bithday som anmälningstiden går ut för ikväll! Skulle vara kul om några fler ville vara med!
Va bra då va jag inte fullt så ensam om att vara krånglig.
Okej, jag vill också vara med! Men Vilgot vill öppna sitt paket den 5:e.
Kn: varning äckligt
Bläh! samtliga medlemmar i familjen verkar ha drabbats av vinterkräksjukan. Och jag som inte ens trodde jag kunde få den. Eller om det är ngt annat magelände. A är ganska pigg men dålig i magen och ibland far mindre andelar av middagen ut i fel ände. Jag är eländig men funktionell, min man är helt hopplös alltid sjukast och eländigast, spyr som en räv och bara sover.
Egentligen är det väl mest synd om honom, men varför blir jag aldrig så sjuk (iofs ska jag väl vara glad över det )
Iofs begränsar sig min andel till ont i magen, trötthet o lite yrhet, inget massa äckelpäckel här inte
Du är nog min skånska tvilling. Och Juzzzens karl är min sambos tvilling
Tycker det hon beskrivit ibland stämmer in där
*kl*
Låter lockande att åka uppåt. Kommer jag att vara en barnaplågare om jag kör Oscar 60 mil på en dag
Han har oftast inget emot att åka med i bilen, sover för det mesta eller knaprar på en majskrok.
Btw så vill jag tipsa om secret bithday som anmälningstiden går ut för ikväll! Skulle vara kul om några fler ville vara med!