Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är du kall om fötterna? Är det därför???
Just nu sitter Vilgot i sin "lekhage", dvs fastspänd i sin matstol med kattleksaksvippan i handen. Sen står stolen så han ser vad jag gör i köket. Det brukar underhålla honom ganska länge. I nödfall kan man ge honom något ätbart, så är han snäll ett tag till.
Äh, så illa är det nog inte. Du är också hemskt välkommen om du vill!Är lite sugen på att med dra upp till Västerås. Men jag är med som Lottch säger, alldeles för blyg. Stammar, byter plats på orden i en mening.
Och så är jag så tjock att jag inte vet vad jag kommer kunna ha på mig för att (försöka) dölja allt men ändå känna mig bekväm
Stolen fungerade för fyra veckor sen, men efter att krypandet upptäcktes har det inte varit i närheten av roligt längre. Nu är det fullt ös medvetslös hela tiden. Har aldrig varit såhär trött i hela mitt liv, haha.
Du är inte dålig! Jag läste nånstans att från 1 års ålder är njurarna färdigutvecklade (eller iaf välutvecklade) att de klarar av saltet, men att salt ändå bör konsumeras med måtta. Men det där händer ju inte natten till 1-årsdagen direkt. Säkert tål de en del salt redan nu och tänker man bara på vad man ger så är det nog inga problem. Håll koll på att det totala intaget per dag inte blir för stort.