Att välja passande yrke då man har barn?!

Sv: Att välja passande yrke då man har barn?!

Vi har mjölkkor så vi jobbar hemma båda två. Matilda är på dagis mellan 9-17 varje dag.

Sv: Att välja passande yrke då man har barn?!

Jag arbetar som väktare. Tolvtimmarspass natt, 4-5 dagar i rad, sedan ledig lika länge. Heltid. Fadern till barnet har jobbat deltid, i regel mina lediga kvällar, fåtal timmar och inte alla mina lediga dagar. Nu har han gått över till heltid dag, 7-16. När vi båda jobbar möts vi i dörren på morgonen och äter en snabb middag på eftermiddagen innan jag åker till jobbet. Det funkar bra.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 111
Senast: malumbub
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 118
Senast: monster1
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 274
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 100

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tik som "luktar gott"
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat