E
Elfina
Sv: Barn runt hästar?
Varför ska man räkna med att få komentarer bara för att man lägger ut en film/bild? Är allt på intrenet till för att komenteras & ifrågasättas eller på annat sätt "idiotförklara" folk eller liknande bara för att man har olika åsikter om saker & ting? Bilder/filmer/bloggar/hemsidor mm som inte är skyddade av lösenord mm är ju visserligen tillgängliga för allmänheten, men kanse inte riktad till allmänheten i hopp eller inte att få komentarer oavsett vilka typer av komentarer de än är?
Jag ger upp mitt budskap & önskan om att vara vänligare mot varandra & att försöka vända på saker & se de POSSETIVA istället för de motsatta, & att dra slutsater av saker & ting utan att ha någon aning, allt annat än gick fram.
Är det din häst och ditt barn?
Lägger man ut en film/kort på nätet får man räkna med att man får kommentarer. Sedan kan jag personligen tycka att det är bra att den som nu lagt ut film/kort har en möjlighet att vara med i diskussionen.
Jag antar att filmen/korten togs för att göra hästen mer lättsåld då man visar något slags "även ett barn kan hantera den-perspektiv"?
Jag tror dock att den enda sorts förklaring jag skulle kunna köpa till varför man utsätter ett så litet barn för en sådant riskfyllt uppdrag som att leda en stor häst utan hjälm skulle vara att det inte var föräldern som lät barnet göra detta utan en slags barnvakt som inte fattade bättre.
Och då skulle jag som förälder inte anlita barnvakten mer.
Varför ska man räkna med att få komentarer bara för att man lägger ut en film/bild? Är allt på intrenet till för att komenteras & ifrågasättas eller på annat sätt "idiotförklara" folk eller liknande bara för att man har olika åsikter om saker & ting? Bilder/filmer/bloggar/hemsidor mm som inte är skyddade av lösenord mm är ju visserligen tillgängliga för allmänheten, men kanse inte riktad till allmänheten i hopp eller inte att få komentarer oavsett vilka typer av komentarer de än är?
Jag ger upp mitt budskap & önskan om att vara vänligare mot varandra & att försöka vända på saker & se de POSSETIVA istället för de motsatta, & att dra slutsater av saker & ting utan att ha någon aning, allt annat än gick fram.