Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men det är okej att upprepa sig om åsikter som stämmer överens med dina?
I den här tråden är det ju du som har den mest negativa tonen så om jag var du skulle jag passa mig för att kasta sten...
Nej, din frågeställning i ditt första inlägg var detta : "SÅ HUR ids ni fortsätta sitta & argumentera om en häst, ett bran & dennes föräldrar som ni dessutom inte känner eller vet någonting om?
Räcker de inte med att säga att ni inte gillar filmen & inte skulle "utsätta" era barn för detta? Varför ska de ältas om & om igen?"
Vilket Cala svaradepå, och jag således undrade hur det kommer sig att du tog åt dig så av "ena sidan" när detta är ett diskussionsforum.
För övrigt, anser jag att jag lär barn säkerhet kring häst om/när jag är med barn och hästar i stallet. Att man inte kan beté sig hur som helst kring djur. Samt att barnen är VÅRT ansvar, vi är vuxna och har ansvar för oss själva, jag kan välja om jag vill utsätta mig för den risken det är att rida, men sätter jag ett barn på hästryggen är det fortfarande mitt ansvar, och då vill jag självfalelt inte utsätta barnet för onödiga risker. (vilket jag tycker det är att låta en tvåring leda en häst utan hjälm, själv.) Jag applicerar inte mina åsikter på någon annan, det är vad JAG anser, och hur JAG gjort. som sagt, diskussionsforum.
Den låga nivån, iden här tråden, är det du som står för.