Sv: Sittvagn

På de äldre är den lite väl kort, hade önskat att man kunde dra ner den längre vid sov/sol. Men det är som sagt åtgärdat på nyare och inget som jag stört mig jättemycket på.

Sufletten var en av anledningarna till att det just blev en P&T Explorer för oss, den går att flytta precis som man vill :)
Tycker att många 3hjuliga framåtvända vagnar har på tok för liten suflett.

Grattis ;)

Ja precis, men på nya UJ går sufletten att flytta och är betydligt mer täckande i helt utvikt läge ...

Jag har hittat en begagnad som jag tänkte titta närmare på, men det innebär då kortare suflett. Jag har såndär add stroller:

addstroller-barnvagnsdraperi--rod_med.jpg

Den fungerar alldeles utmärkt på Emmaljungan och borde fungera lika bra på en UJ väl =)

Vi har en ELJ city cross. Den är 4 hjulig och otroligt bra vagn. Vi har haft en mindre 3-hjulig vagn en period, men jag sålde den för att jag avskydde den! Vi har kollat på en Brio race och ELJ Scooter som sittvagn, men de är ju lika stora som vår vagn. Det har alltså inte funnits anledning att köpa ny vagn. Däremot har vi en Chicco sulky när vi är ute o reser.

W blir tre i sommar och sitter kanonbra i vagnen. Vi har kört så mkt med den att spåren är utnötta och man kan köra med den i snö och i skog och mark! När W får syskon kommer vi absolut ha kvar samma vagn till den!

Liknande trådar

Småbarn Vi har idag en Britax B-trast älskar vagnen med har den mest för att vi inte visste om 2.5åringen ville åka eller ej. Den går alltså...
Svar
11
· Visningar
817
Senast: Monifa
·
Övr. Barn Vi har idag en Emmaljunga, vi är nöjda med den förutom att den är enorm. Men dottern sover gott i den och den känns gedigen och rejäl...
2
Svar
22
· Visningar
2 212
Senast: ako
·
Övr. Barn Om några månader så kommer vår nya familjemedlem till världen och det börjar bli dags att ta tag i barnvagnsinförskaffandet. Men det är...
Svar
19
· Visningar
2 202
Senast: ako
·
Övr. Barn Jag lurar lite på att skaffa en ny vagn. Har en Brio Sing som har både fördelar och nackdelar, och nu när L ändå är för stor för att ha...
2
Svar
33
· Visningar
5 056
Senast: Bollen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Tik som "luktar gott"