Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år När, jag undrar när, hamnar man i ett välsignat tillstånd och strålar? Än så länge kräks jag, försöker mörka för omgivningen och ser...
2
Svar
29
· Visningar
2 357
Senast: Hyacinth
·
Gravid - 1år Tja, som rubriken lyder ;), och kanske lite om hur stora barnen var vid olika åldrar. Ludvig har strl 68 nu, han är knappt 5½ månad. Jag...
Svar
11
· Visningar
5 165
Senast: jemaha
·
Gravid - 1år Ni som varit sjukskrivna under graviditeten, har ni varit det hela tiden eller har ni fått havandeskapspenning den sista tiden? Jag...
Svar
8
· Visningar
3 714
Senast: Minta
·
Gravid - 1år Har ni sparat era siffror (om ni kollade vikten själva) på hur ni gick upp i vikt under graviditeten? Kan ni inte posta dom isåfall, kan...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
37 861
Senast: Ann-Charlotte88
·
Gravid - 1år Vet inte om det går ihop men jag försöker verkligen ta mig tid till att rida. Sonen ammas enbart och det blir lite av ett stressmoment...
Svar
12
· Visningar
1 186
Senast: taccotad
·
S
Gravid - 1år hejsan! va hos BM i dag för att kolla hur lilla pyret låg, (är i vecka 35+5) såklart så låg han fel :( fick tid hos en läkare nästa...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 134
Senast: strösslet
·
Gravid - 1år Finns det någonting man kan göra åt dem förrutom äta mina niferex, äta massor med blomkål, broccoli, tjocka lager med leverpastej &...
2
Svar
33
· Visningar
3 934
Senast: ameo
·
V
Gravid - 1år Hur länge tog det innan ni blev gravida igen efter en förlossning/snitt ? Han ni få tillbaka mensen innan ni blev gravida ? Har hört...
Svar
7
· Visningar
3 382
·
Gravid - 1år Japp, nu är det dags. Idag har jag börjat räkna kalorier och allt vad det innebär. Jag gick upp 28 (!!) kilo under graviditeten, och har...
2
Svar
29
· Visningar
4 212
Senast: Bollen
·
Gravid - 1år Jag är nu i v.32 och har plötsligt berikats med en helt mördande halsbränna. Har aldrig haft problem med halsbränna tidigare så jag...
Svar
15
· Visningar
4 313
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Efterlyser någon med erfarenhet av att resa med barn på Wizz air flyg. Behöver din hjälp! Blir inte klok på deras sida gällande...
Svar
6
· Visningar
932
Senast: suisyola
·
S
Gravid - 1år hejsan! vakna nyss, gick på toa, hade som segt klet, rå äggvite kladd mellan benen... kan de vara slemproppen? men ja menar, ska...
2 3
Svar
45
· Visningar
9 215
Senast: strösslet
·
Gravid - 1år Hej! Nu är lilla underbara My nio veckor och har hittills inte verkat ha ont i magen alls. Hon har (och är) varit väldigt "lätt", go...
Svar
6
· Visningar
1 682
Senast: Magini
·
S
Gravid - 1år Känner bara att jag måste skriva av mig, använder anonymt nick då jag inte vill att detta ska komma ut (ännu). Fick för några dagar...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 554
·
Gravid - 1år Någon som provat något liknande? Otillåten länk borttagen av moderatorDet är en liten mickrofon som gör man hemma kan lyssna på barnets...
Svar
9
· Visningar
986
Senast: jerseyko
·
D
Gravid - 1år Hej Allihopa. Sitter här och funderar på hur jag ska få ihop det ekonomiskt med föräldraledigt = inte så mycket pengar och råd med...
Svar
14
· Visningar
1 253
Senast: Hot Shot
·
Gravid - 1år Vår lille gosse kräker gult. Rätt tjockt är det också. Han kräker även "vanligt" bröstmjölkskräk. Sökte lite och hittade lite info men...
Svar
2
· Visningar
1 149
Senast: taccotad
·
B
Gravid - 1år Jag undrar, om det kan ha med graviditeten att göra..? Jag svimmade idag, i en affär. Pinsamt värre. Detta hände vid middagstid. Känner...
2
Svar
30
· Visningar
5 347
Senast: babyfoal
·
Gravid - 1år Jag försöker vänja mig vid att amma men det känns bara jobbigare för varje dag, jag vill amma och känner mig lite nere när det bara...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 818
Senast: Sol
·
N
Gravid - 1år För första gången skapar jag ett anonymt nick. Än så länge vill jag nämligen vara "hemlig" (även här) med vår graviditet. Men hur som...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
6 340
Senast: Snyggve
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar