Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack
Men är mer deprimerad och ångestfull nu än innan jag började läsa tror jag
Inskrivningen: 75 kg (Vet inte vad startvikten var, men jag hade gått upp en del redan här)
v. 25: 83 kg
v. 34: 89 kg
Jag vill inte mer!!!
Oj! Då är du lite kortare än vad jag är. Inte syns det på fotot att du väger såpass mycket. Däremot är magen rätt så rejäl hehe. Men magen syns ju mer/blir större i förhållande när man är kort. Jag har fått höra ett antal gånger nu att "inte kan du vara så långt gången, du är ju inte stor/tjock/din mage är så liten". Och då ligger ändå mitt SF-mått en hel kurva över medelkurvan.
Idag när jag vägde mig hade jag gått ner 0,3 kg mot förra veckan. Varje gram räknas!
Så illa tror jag inte att det är - men det beror på små saker som hur man håller måttbandet etc. Det är inga jätteskillnader vi pratar om men tillräckligt för att kurvan kan se lite kul ut om det är olika personer som har mätt.Med andra ord har de ingen aning om vad de pysslar med Men som sagt, man ser ju till sin egen kurva... Tur det!
Gör det verkligen det? Alla mäter ju från blygdbenet till livmoderkanten Däremot har ju SF-måttet ingenting med magens storlek att göra.