Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

H
Gravid - 1år Jag har plussat och ska ha barn den 3 december :D:bump::banana: Jag håller mig hemlig ett litet tag till!
Svar
3
· Visningar
886
Senast: Cilla
·
Gravid - 1år Idag har jag bytt tre bajsblöjor och varje gång så hade bajset läckt ut på ryggen. När jag bytte sista blöjan så var det bajs upp till...
Svar
6
· Visningar
944
Senast: emjo
·
S
Gravid - 1år hejsan! har lite funderingar ang bärsele, har de nå standard mått runt magen på en ? ja menar jag är VÄLDIGT rund och funderar på att...
Svar
17
· Visningar
1 467
Senast: nevin
·
Gravid - 1år Kanske lite tokig rubrik, men jag visste inte riktigt hur jag skulle formulera det. I de flesta förlossningsberättelserna och...
2
Svar
20
· Visningar
2 028
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Man ska vara så lycklig när man fått barn. Jag fixar inte det. Funderade på att skriva anonymt men orkar inte. Sebastian har skrikit...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 803
Senast: lingonben
·
G
Gravid - 1år Blödde 3½ vec efter min förlossning, sen var det slut med det, vilket var skönt! Min dotter är nu 7 vec och jag har börjar blöda lite...
Svar
2
· Visningar
1 626
Senast: Gabriel
·
Gravid - 1år Funderar pa skillnaderna (lakarkontroller, bvc, tidpunkt for prover etc.) mellan att vara gravid i Sverige mot andra lander... Jag...
Svar
2
· Visningar
1 305
Senast: _Viva_
·
Gravid - 1år Jag hade stora problem med en extremt snedsugen bröstvårta förra gången (har foto på eländet men ska inte trötta ut er haha), men vågade...
Svar
15
· Visningar
5 949
Senast: Sar
·
M
Gravid - 1år Jag födde barn för ett antal veckor sedan och har ännu inte varit på efterkontroll. Jag har haft lite mensvärk till och från de senaste...
Svar
17
· Visningar
10 803
Senast: ChalleBalle
·
Gravid - 1år Har börjat fundera lite över föräldrapenningen nu när det närmar sig. Det står på FK's sida att man måste ta ut 180 av...
Svar
2
· Visningar
851
Senast: Snyggve
·
Gravid - 1år Tänk att Pluttan blivit ett helt år!! I morse 5.45 var det ett helt år sen hon for ut som en raket! Hon har gått från det häääär...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 873
Senast: Mirre
·
Gravid - 1år Jag är gravid i v. 23 och får periodsvis vätska som kommer ur brösten. Speciellt på natten när jag ligger på bröstet så läcker det och...
Svar
6
· Visningar
1 532
Senast: tinissen
·
Gravid - 1år Jag har en Manduca som fungerar bra, men som jag tycker är lite krånglig att ta av och på här hemma. Den är super ute på promenader och...
Svar
5
· Visningar
1 182
Senast: kpist
·
Gravid - 1år Ny tråd igen! Vilken försäkring har ni valt till era barn och varför? Ska försäkra My nu (hon har endast skydd av...
2
Svar
22
· Visningar
1 947
Senast: fragansia
·
F
Gravid - 1år hej! behöver mest få skriva ner mina tankar och funderingar. Vet att det finns tusen sånna här trådar men jag postar en ändå...:)...
Svar
5
· Visningar
865
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Maja är nu 5 v och vi har börjat prova ge henne urpumpad bröstmjölk i flaska, men hon totalvägrar att ta flaskan, vi har provat ett otal...
2
Svar
29
· Visningar
2 500
Senast: vindvissla
·
S
Gravid - 1år Lillen föddes för 2½ vecka sedan. Jag hade en väldigt smidig och liten mage och klarade mig helt från bristningar! Där emot fick jag en...
2
Svar
23
· Visningar
5 790
Senast: Sunshine
·
Gravid - 1år På onsdag åker jag, Emilia och hennes pappa till vårt nya hem i Österrike. Vi kommer först att åka tåg i ungefär 3h, sen flyga 2h och...
2
Svar
24
· Visningar
1 844
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år ...men denna är av lite annan karaktär. Min son är nu nästan fem månader, och amningen har funkat super. För ett par dagar sedan började...
Svar
6
· Visningar
1 067
Senast: Mammas
·
Gravid - 1år Nu har lillflickan kommit till världen :love: Hon är helt underbar och faktiskt en mycket snäll bebis :) Det ända problemet är...
Svar
3
· Visningar
892
Senast: Kattennizze
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Tips på mellanstor hund för barnfamilj