Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Inte av de vanligaste orsakerna, utan pga allt strul med överbeläggning på sjukhusen här omkring i Skåne. :crazy: Jag har oroat mig en...
2
Svar
24
· Visningar
2 952
Senast: ameo
·
Gravid - 1år Igår hade vi träff med föräldragruppen med besök av en barnpsykolog. Hon tyckte att bebisarna helst skulle sova i eget rum, för vi vuxna...
2
Svar
37
· Visningar
2 786
Senast: Mitten
·
S
Gravid - 1år Jag hade nog trott att jag skulle ha all tid i världen innan mitt barn skulle födas! Nu bestämde han sig för att komma ut några dagar...
Svar
10
· Visningar
1 318
Senast: saltahajen
·
Gravid - 1år Jag har varit mammaledig sedan slutet på oktober och hade havandeskapspenning före det. Tar nu ut 5 dagar/vecka och tycker jag får så...
Svar
3
· Visningar
1 829
Senast: Mampas
·
Gravid - 1år Är det någon här inne som är i slutet av sin graviditet och som antingen dricker eller planerar att dricka hallonbladste? Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
4 131
Senast: Gandalf
·
Gravid - 1år Förra sommaren gjorde knyttet i magen att min allergi (hassel, björk, gräs framförallt) höll sig i schack utan medicinering. Men nu...
Svar
4
· Visningar
2 283
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Alltså... Jag klagar inte men undrar... Varit sjukskriven till 28/2. Där efter begärde jag FP. Försäkringskassan fortsatte min...
Svar
4
· Visningar
833
P
Gravid - 1år Du förtjänar att ha en alldeles egen tråd :p :bump:Grattis till lilla underverket i magen :bump:
2 3
Svar
44
· Visningar
3 425
Senast: Bri
·
D
Gravid - 1år Jag gjorde ett KUB test för några veckor sedan och fick den usla risken 1/158 och efter samråd med läkare beslöt vi oss för att taett...
Svar
8
· Visningar
1 874
Senast: Björk
·
Gravid - 1år Ni med lite mer erfarenhet! Vilka märken är bäst respektive sämst när det gäller: Blöjor: Våtservetter (eller vad ni använder)...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
9 598
Senast: emjo
·
Gravid - 1år Får om allt går som det ska vårt första barn i juli. Har tillsammans planerat att jag ska vara hemma till jul och sen börja jobba 50%...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 239
Gravid - 1år Haller att pa bli vansinning! Kan inte bestamma mig for vilken barnvagn jag ska ha... Har fastnat mellan en Mutsy 4rider och en Bertini...
Svar
16
· Visningar
4 160
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Och lekbåge... Någon som har en bra sån att tipsa om? Kikat på många fina, när det står att det finns 3 rygglägen borde det...
2
Svar
21
· Visningar
3 387
Gravid - 1år Vill göra nåt lite roligare än det vanliga. Har ni några tips? gärna bilder om ni har
Svar
2
· Visningar
1 122
Senast: snurran
·
F
Gravid - 1år är det normalt att det hugger som satan i äggstockarna vid hostningar och nysningar? det har gjort så hela tiden och nu är jag i v12...
Svar
2
· Visningar
2 634
Senast: Freyja_bus
·
R
Gravid - 1år Hej, (Försöker hålla mig lite hemlig ett tag till då jag är så nygravid) Jag har precis fått reda på att jag är gravid med barn...
2
Svar
21
· Visningar
2 366
Senast: Mli
·
Gravid - 1år Berätta om era dop! Vilka bjöd ni? Vad bjöd ni på efteråt? Kaffe/kaka? Mat? Tårta? Berätta! Hur dukade ni? På något speciellt vis...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 115
Senast: Sar
·
Gravid - 1år Var hittar man varma ytterkläder till en nyföding? Trodde det var lätt.. men icke! Tänker på de här "påsarna" som har armar och luva bl...
2
Svar
20
· Visningar
3 634
Senast: taccotad
·
V
Gravid - 1år Är det ens någon mening att köpa ägglossningsstickor? Nu i Mars är det åtta månader sedan vi började försöka att få barn på allvar...
2
Svar
21
· Visningar
2 708
Senast: wtf
·
B
Gravid - 1år Jag behöver lite hjälp nu... Jag väntar barn nu i början på maj och tänkte införskaffa mig ytterligare en ammningsbh och några...
Svar
13
· Visningar
1 292
Senast: _Viva_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka