Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

J
Gravid - 1år Hur många har fått det? Vad innehöll det? Om kläder vilka storlekar? Glömt av hämta det och är rädd att om det är kläder att det är för...
2
Svar
34
· Visningar
5 045
Senast: Javan
·
V
Gravid - 1år Den 27/2-09 så titta Simon äntligen ut :laugh: Men jösses va jobbit de va. Jag blev igångsatt och hadde värkar i nästan 26 timmar...
Svar
16
· Visningar
1 271
Senast: valentino-95
·
Gravid - 1år Nu har det gått en vecka över tiden. :mad: De första 9 månaderna gick fort men jag är övertygad om att någon har ändrat tiden till...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 381
Senast: _Viva_
·
Gravid - 1år Funderade först över att skriva under anonymt nick, eftersom det är så pass privat... Men det får gå ändå. Jag är gravid i v 31+5 och...
2
Svar
27
· Visningar
2 847
Senast: eyz
·
B
Gravid - 1år Jo, jag funderade idag, får man själv välja snitt eller vanlig förlossning? Tex de flesta kändisar verkar ju bli snittade (nu tänker...
2
Svar
24
· Visningar
2 417
Senast: Spirit
·
Gravid - 1år Rollen som mamma..... Jag har jälv väldigt svårt att se mig själ vi den rollen. Inte det att jag inte vill eller tror att jag komemr...
Svar
4
· Visningar
939
Senast: Nillizan
·
Gravid - 1år För jag tror jag har värkar! Ont som bara den gör det och jag får andas mig igenom dom. Har förträngt hur det kändes vid förra...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 208
Senast: Calazirya
·
M
Gravid - 1år Jag antar att det inte bara är jag som lagar egen barnmat och ibland tryter ju fantasin så jag tänkte att här kan vi dela med oss av...
Svar
6
· Visningar
1 767
Senast: NeverEver
·
Gravid - 1år Min snart fyramånaders bebis har nästan växt ur liggvagnen! Vill inte byta till sittdelen än eftersom vi har en EL cangaroo, så då...
2
Svar
29
· Visningar
3 213
Senast: Diana
·
Gravid - 1år O i varenda butik jag har varit runt i i helgen säger alla likadant, slut hos tillverkaren. Babysemp 2, Babysemp 3 och Babysemp...
Svar
11
· Visningar
3 167
N
Gravid - 1år Ja, får man det? Typ extrajobba nån eller några dagar i veckan? Självklart tar jag inte ut fp under de dagar jag i så fall skulle jobba...
Svar
4
· Visningar
1 101
Senast: Björk
·
F
Gravid - 1år jag vet att många nojjar sig, och att det inte behöver vara nån fara, men: Jag går in i v12 imorgon (skönt det iofs!) men, alla mina...
Svar
5
· Visningar
1 261
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Hur lång tid brukar det ta för skatteverket att folkbokföra en bebis och för bebisen att få sitt personnummer? Vi skulle behöva ha...
Svar
7
· Visningar
982
Senast: Görel
·
T
Gravid - 1år Jag skulle gärna vilja ha tips och ideer om hur man kombinerar hästintresset på bästa sätt med barn. Är 34 år och skall till hösten få...
Svar
2
· Visningar
827
Senast: ameo
·
S
Gravid - 1år Hej...startade ju en tråd förut om att jag och killen försökt att få barn i drygt 4 år....min mens skulle ha kommit ibörjan av denna...
2
Svar
33
· Visningar
2 551
Senast: shkit
·
Gravid - 1år Ni vars småttingar som haft magsjuka; Hur lång tid har det tagit innan deras aptit kommit tillbaka som vanligt?
Svar
11
· Visningar
2 008
Senast: Mirre
·
A
Gravid - 1år Jag har faktiskt plusat, jag är gravid :bump: Det känns helt overkligt och sambon är i chock tror jag
2
Svar
23
· Visningar
1 726
Senast: HeRomer
·
Gravid - 1år Ikväll mellan 20.30 och nu har vi bl.a badat Simon. Han spydde innan badet, i badet, efter badet, spytt ner 3 pyjamaser, flygspyor på...
2
Svar
20
· Visningar
2 185
Gravid - 1år Ä lite nyfiken på hur gammla ni var när ni skaffade ert första barn och hur länge hade ni varit tillsammans (om ni var tillsammans med...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 434
Senast: Nisse
·
B
Gravid - 1år Hej, Jag undrar två saker. Varför gör man egentligen 'bara' (i normalfall?) ett rutin UL i vecka 18? Nu har jag gjort 4 st, v.10...
Svar
2
· Visningar
793
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vilket är ert favoritgodis?
  • Sytråden del 4
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur