T
Tamzy
Sv: efter 4 år tog det sig...
Vilken underbar julklapp! STORT GRATTIS
Vilken underbar julklapp! STORT GRATTIS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför tatuera sig på ett så pass olämpligt ställe
Tja, jag frågade både under graviditet (BM samt läkare vi träffade) samt även när det blev konstaterat att jag skulle snittas (läkare som tillfrågades). Plus att jag sa till narkosläkaren. Jag kan faktiskt säga att samtliga tillfrågade "viftade bort" det med "jaja, det där går bra ändå, det är ingen fara!". Och det gick ju strålande! Det var inte ens någon som tittade på tatueringen innan vi var på plats i operationssalen.Narkosläkarna sticker ogärna mitt i ett tatuerat område, även om just den fläcken de sticker i är otatuerad. Varför tatuera sig på ett så pass olämpligt ställe
Hej...startade ju en tråd förut om att jag och killen försökt att få barn i drygt 4 år....min mens skulle ha kommit ibörjan av denna månad..men tänkte inte mer på det...testa mig igår och det vart ett plus !!! äntligen..vi är helt överlyckliga!
kollade på en sida vilken vecka jag är i..och enligt den är jag i vecka 7 nu!
tack så mycket
föresten vet nån hur det är med att tatuera sig när man är gravid?
jag ska fylla i min lilla tatuering den 29:e..kan jag göra det ? eller ska jag avboka det...spelar det nån roll om den är liten eller stor? för den jag tänkte fylla i är ett namn så den är liten...