Nyfiken fråga!

Sv: Nyfiken fråga!

Jag blev gravid vid 24 års ålder, sambon var 30 och har en son sedan tidigare förhållande.

Vi hade varit tillsammans sex månader, exakt på dagen faktiskt! :)

Sonen är nu 7 1/2 månad gammal! :love:

Jag är gravid med första barnet. Pappan har precis fyllt 28 och jag fyller 21 två veckor efter BF :) Har vart ihop i nästan precis 4 år när bebis kommer, och sambo lite mer än 3,5. Inte ett dugg planerat men väldigt önskat barn! :love:

Jag var 21 år och 5 månader och sambon skulle bli 21 år 2 månader efter Simon föddes. Hade varit tillsammans nästan 2 år när han föddes. Inte planerad.

Jag är 24 (fyllde i feb) och vi fick vår dotter (första barnet) nu i januari. Jag och pappan har varit tillsammans i drygt sex år, gifta i 3,5 år. Pappan fyller 30 i aug.

//Julia

KL

Verkligen skillnad på hur länge folk vart tillsammans innan barnen ploppar ut :D för er som inte vart tillsammans så länge känns det inte nervöst över om förhållandet ska funka eller ej?

KL

Verkligen skillnad på hur länge folk vart tillsammans innan barnen ploppar ut :D för er som inte vart tillsammans så länge känns det inte nervöst över om förhållandet ska funka eller ej?

Nej faktiskt inte! Vi funkar väldigt bra ihop och jag känner att jag trivs otroligt bra ihop med honom. Så honom skulle jag inte vilja byta ut:love:

Jag är 30 år och väntar mitt första barn. Jag har varit tillsammans med pappan i 11 år! :love:

Jag var 20 när sonen föddes och hans pappa var 19. Då hade vi varit ihop 2-3 månader men då hade vi blivit ihop igen efter 6 månaders uppehåll. Sonen var inte direkt planerad men för mig fanns det inget annat val än att behålla.

Jag var 34 när ettan föddes och hade då varit tillsammans med pappan i 2½ år.
(till hösten firar vi 10-årsjubileum...)

Jag var 28 och sambon 29 när bebis :love:kom, nov -08. I sommar har vi varit tillsammans i sex år. Vi har varit sambo i ca fem år.

Jag är 28 min sambo 41. Vi har varit tillsamans i 10år. Träffades -98 och fick en tjej sept-08.. Nästan exakt på tio års dagen. Träffades 18 sep och Ebba kom 22 sept.
Vuxenpoäng på det va;)

Jag var 22 och pappan var 40 ( :angel: )blev gravid efter 5 månader, alltså oplanerat, fick sen en till planerad när jag var 24.
Det höll i 7 år, men vi är bra vänner.
Nummer 3 och 4 fick jag när jag var 37 och 38 med 2 år äldre sambo och vi hade varit ihop i 2,5 år. Nu 5 år.

jag är 22 och karln är 26, vi var tillsammans först, gjorde slut sen blev det bulle i ugnen och vi blev tillsammans igen hehe... vi har varit tillsammans i 30veckor, och jag är i vecka 33 och vi har bott ihop sen januari hehe..

Jag 33, han 40, o vi hade då varit tillsammans i 8 år.

Ludvig är nu 4,5 månader.

Senast ändrad:

Jag var 31 år och sambon 24 år då vårat första barn föddes. Vi hade varit tillsammans ungefär 1 månad då jag blev gravid. :D Hade precis flyttat till hus då jag plussade.

Bara nyfiken: Hur hann ni både skaffa hus OCH flytta in på en månad :)?

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 665
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 370
Senast: Derivata
·
Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
771
Senast: Tilly_85
·
Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
3 169

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka