Nyfiken fråga!

Sv: Nyfiken fråga!

Ä lite nyfiken på hur gammla ni var när ni skaffade ert första barn och hur länge hade ni varit tillsammans (om ni var tillsammans med någon)?
Det lär ju skilja en del så lite kul att veta :laugh:

Jag var 19 skulle fylla 20 när den äldste föddes, exet var 21 skulle fylla 22.

Vi hade varit tillsammans lite över 1½år när jag blev gravid. Tog slut i 7:e månaden.

Lägger till tvåan också då det är med min nuvarande sambo, blivande make.
Jag nästan 21 :o och sambon nästan 24 (har 13 månader mellan sönerna). Vi hade varit tillsammans ca två månader när jag fick reda på att jag var gravid.

Icke planerat en kondom som sprack och vi trodde inte det var någon fara då vi märkte det så han kom aldrig i mig. Så kan det gå men vi är ju glada för det, vi fick ju en underbar son till.

Jag skulle fylla 21 å sambon 20 vi hade vart tillsammans i ca 7mån när vi plussade men allt kändes så rätt å nu 8 år senare har vi hus å 3 barn hehe å allt är super

(lånar knappen....)

Jag ska fylla 21 och sambon har nyss fyllt 30. Vi har varit tillsammans i 3 ½ år och ska ha barn i september (ungefär samtidigt som vi firar 4 år ihop :D). Ungstackarn är helt oplanerad, jag såg ut ungefär såhär när jag såg pluset: :o :confused: :cry: :crazy: :love: :bump:. Jag var tvungen att ta två tester till sedan och trodde inte att jag var gravid trots alla symtom. Blev övertygad i v.13 när jag fick se h*n på UL.
Många reaktioner på kort tid, men självklart kommer vi älska barnet mest av allt :love:.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 665
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 370
Senast: Derivata
·
Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
771
Senast: Tilly_85
·
Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
3 169

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka