Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

M
Gravid - 1år Som har barn födda omkring sommaren-hösten-08? Själv har jag en liten son född aug-08. Vore kul att prata med likasinnade, dvs...
Svar
1
· Visningar
697
Senast: Freyja_bus
·
S
Gravid - 1år Nu har jag pumpat i snart 5.5 månad och det har gått jättebra. När Linus åt som mest pumpade jag 5 ggr/dygn, nu har jag succesivt...
Svar
12
· Visningar
854
Senast: Snoffsan
·
Gravid - 1år Hej hej.. nu kommer jag att blotta mig här.. jag har nämligen ett litet problem med min kropp.. Jag gick upp 30kg under min grav, för...
2
Svar
28
· Visningar
13 040
Senast: Jane_Done
·
Gravid - 1år Alltså gah! Tog tid innan sonen (f-07) fick namn, då var jag helt övertygad om att det skulle vara sååå mycket lättare med tjejnamn...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 824
Senast: Anna_
·
Gravid - 1år Vår lilla skit har lite problem med magen och har haft nu ett tag. Vi börjar minst sagt känna oss smått uppgivna. Lite bakgrund...
Svar
13
· Visningar
6 555
Senast: Brandgul
·
H
Gravid - 1år Hur många här har fött utan bedövning. skulle ni göra det igen?
3 4 5
Svar
89
· Visningar
7 767
Senast: Mammadutt
·
Gravid - 1år Var på middag idag då min farfar fyllt år. Vi var ca 10 pers, varav mig och pappa Simon känner och hans morfar och 2 morbröder han...
Svar
9
· Visningar
992
Senast: lobell
·
Gravid - 1år Ja, suck. Jag blöder. Och inte vill det sluta. Nu har jag fått massa läkartider och jag är uppstressad till max :(. Kanske finns det...
2
Svar
20
· Visningar
3 254
Senast: Mitten
·
Gravid - 1år Jag vet att det har finns gamla trådar om det här, men hittar inte en enda :confused: Så länka gärna... Jag har fått hel HP beviljad...
Svar
4
· Visningar
850
Senast: Snyggve
·
Gravid - 1år Idag har jag en vecka kvar till bf och börjar såklart bli otålig och vilja att bebisen ska komma snart. Funderar på när det kommer bli...
Svar
3
· Visningar
738
Senast: Sol
·
Gravid - 1år Jag har i dag träffat en läkare via BM pga av mitt akuta höga blodtryck, misstanke om havandeskapsförgidtning, läget är lungt där, lite...
Svar
10
· Visningar
4 358
Senast: Lamborghini
·
Gravid - 1år Lilla Elliot 3 1/2 månad har börjat hosta och låter hes, tempade nu på morgonen och han hade högre än vad han brukar. Han var väldigt...
Svar
6
· Visningar
762
Senast: Diana
·
Gravid - 1år Vattnet gick i natt så här är det på G nu! Haft värkar från o till hela natten, avtagit lite nu ( :mad: ) som "värst" varannan minut...
2
Svar
24
· Visningar
2 300
Senast: ia_
·
Gravid - 1år Har en mycket mysko ond fläck på magen precis intill naveln. Det sträcker ut sig lite ibland men är alltid i det området. Trycker jag...
Svar
6
· Visningar
4 335
Senast: doglover
·
N
Gravid - 1år Minns ni min förra tråd om ägglossning och graviditet? Nåja, jag skrev att min mens var sen osv plus att jag haft oskyddat sex. :o...
2
Svar
20
· Visningar
2 111
Senast: Petronilla
·
Gravid - 1år Hur ser ert sociala liv ut? Kompisar? Familj? Hur ofta är ni och hälsar på/får ni påhälsning? Hur ofta träffar ni vänner och vad gör ni då?
Svar
8
· Visningar
1 098
Senast: Piffelina
·
Gravid - 1år Först vill jag bara klargöra att jag vet att bröstmjölk är det bästa för mitt barn bla bla bla så nu behöver ingen dra den predikningen...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
6 479
Senast: Sol
·
Gravid - 1år Haha, trådskaparnas moder... :angel: Fick snittet omlagt på onsdagen i förra veckan ochdet har suttit där sen dess, nu börjar det...
Svar
8
· Visningar
1 418
Senast: Mammadutt
·
Gravid - 1år Haha, nejdå, vi ska inte lämna bort Sebastian riktigt ännu, men tänkte skaffa en elektronisk barnvakt utifall han visar sig sova bra i...
Svar
13
· Visningar
1 495
Senast: tinissen
·
Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på vad ni anser. Min cykel är på 28 dagar, men kan variera från 28-30 dagar. Men 10 av 12 gånger så är den på 28...
Svar
19
· Visningar
2 997
Senast: Dorro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Hemmasittare

Hund, Katt, Andra Djur