Sv: Att amma till varje pris?
Ja men det finns (många?) människor som ogillar kyssar och föredrar pussar.
Det finns de som undviker att kramas för att de ogillar den typen av närhet eller uppger sig sakna behovet.
Det finns många kvinnor som avskyr mens för att de tycker det rent av är äckligt och väljer preventivmetod för att slippa den.
Listan kan göras lång på sådant som är "naturligt" och som människor undviker om det finns alternativ.
Jag tror nog de allra flesta känner till att bröst kan ge föda men om man ser till tidsperspektivet så är det väldigt lite tid som brösten har annan funktion än kvinnlig attraktion.
Man måste inte gilla den, men man bör acceptera den. Om en pojkvän hade sagt till mig att han inte klarar av att kyssas för att han förknippar munnen med mat eller sin penis med kiss, hade jag skickat honom till en psykolog, för hans egen skull. Jag tror inte alls att barn lider av mjölkersättning, och jag antar att modern i så fall lider mer av smärtan, men att bröst enbart är en sexsymbol är en för mig märklig uppfattning, en konstruktion som får god hjälp av porrindustrin och media.
Många män har liknande uppfattning om kvinnans vagina och vägrar se sina egna barns födsel, för att den är och ska vara till för sex. Tja, upp till dem, som sagt var. Men helt sunt tycker jag inte att det är.
Ja men det finns (många?) människor som ogillar kyssar och föredrar pussar.
Det finns de som undviker att kramas för att de ogillar den typen av närhet eller uppger sig sakna behovet.
Det finns många kvinnor som avskyr mens för att de tycker det rent av är äckligt och väljer preventivmetod för att slippa den.
Listan kan göras lång på sådant som är "naturligt" och som människor undviker om det finns alternativ.
Jag tror nog de allra flesta känner till att bröst kan ge föda men om man ser till tidsperspektivet så är det väldigt lite tid som brösten har annan funktion än kvinnlig attraktion.