Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon tycker ju inte att jag har någon anledning att flaskmata då jag har mjölk. Försökte även fråga om urpumpad bröstmjölk men då bast det ju på närheten... suck...
Varför går du till BVC? Är det något fel på bebisen som kräver sjukvårdens expert(?)kompetens?
Skaffa en egen våg om du känner att du vill väga och nöj dig med att gå till BVC när de kallar till vaccinering.
De där BVC-besöken tycker jag mest var besvärliga för att de störde de dagliga rutinerna.
Jag går hos samma BVC-tant som Isa och grejen är att amningshysterin har jag aldrig hört något om, trots att ingen av mina är ammade. Inte ens att det ska vara bröstmjölk - hon har snarare varit förvånad att jag har gett så mkt bröstmjölk som jag har gjort, de flesta andra hade nog gett enbart ersättning...Du har drabbats av en BM me ammningshysteri.
Om ungen har din tutte i munnen 22 timmar per dygn så skulle jag försöka få plutten att ta nappen.
, (1an fick lite ersättning 1 kväll i veckandå jag började jobba och inte fick till det med den eländiga billiga pumpen från apoteket...)
:
Problemet är bara att man startar totalt krig här inne om man tycker samsovning och nattsnutt är att skapa sig mer problem än man behöver!