Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Eh ja, är intresserad av hur ni löst den biten, bilder berättar ju mer än tusen ord så lägg gärna in lite bilder. :)
2
Svar
35
· Visningar
22 090
Gravid - 1år Vi försöker att skaffa vårt andra barn, har just börjat. (är det någon som vet vem jag är så schhhh om detta) Man är ju som ett...
Svar
12
· Visningar
2 960
Senast: lobell
·
Gravid - 1år Någon av er som har erfarenhet av detta? Jag inbillar mig att alla mina djur vet om att jag är gravid. Vissa uppfattar nog bara att det...
2
Svar
22
· Visningar
7 584
Senast: paradiset
·
B
Gravid - 1år Hej, Jag vill minnas att här fanns en tråd för ett tag sedan där någon tipsade om en dusch-pall från IKEA. Jag hittar inte tråden...
Svar
9
· Visningar
9 573
Senast: tinissen
·
Gravid - 1år Är det någon som provat en sån? Tyckte ni att det fungerade bra?
Svar
17
· Visningar
2 978
Senast: Acses
·
Gravid - 1år Hej... Uscha, nu är jag något orolig vill jag lova! Okej, lite snabbt nu då, jag är gravid i vecka 23 nu, och har ju gått hos...
Svar
13
· Visningar
2 204
Senast: Tillit
·
Gravid - 1år Var på läkarkontroll med Saga 6 veckor idag och läkaren tyckte att det knäppte i hennnes ena höft och skrev remiss till barnortopeden...
Svar
7
· Visningar
1 362
Senast: LitenIsa
·
F
Gravid - 1år Jag hade tänkt och göra en skiva som man kan lyssna på när man håller om/nattar/gosar med sin bäbis. en skiva som ska ha kärleksfulla...
Svar
17
· Visningar
1 607
Senast: Mirre
·
Gravid - 1år Har nu vid två bm besök konstaterats att bebis ligger i tvärläge. Är ännu bara i v 32 så det hinner ändra sig. Är det någon annan som...
Svar
2
· Visningar
1 501
Senast: ameo
·
O
Gravid - 1år Jag skriver under anonymt nick då jag fortfarande vill vara hemlig. Jag hoppas att någon vänlig själ kan hälpa mig med några lugnande...
Svar
8
· Visningar
1 284
Senast: Calazirya
·
J
  • Låst
Gravid - 1år Ammar för fullt nu, har en liten som är 6 månader. Jag har massor med mjölk vissa dagar rinner det liksom. Nu är det så att min kille...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
19 132
Senast: Snurrfian
·
M
Gravid - 1år Ni som har haft Hormonspiral, hur lång tid tog det från det att ni tog ut den till ni blev gravida? Jag har haft spiralen i 3 år nu...
Svar
12
· Visningar
3 435
Senast: Emsan
·
Gravid - 1år Nu har jag ca 6 veckor kvar till BF, å jag vet inte vart jag ska föda... Vid inskrivningen fick jag informationen att vi har...
2
Svar
33
· Visningar
2 547
Senast: Petronilla
·
Gravid - 1år Hej på er alla glada! Det är så att jag har två hästar och sen blev jag gravid i höstas, woho! jättekul! Men vad jag blir trött...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 218
Senast: Mitten
·
S
Gravid - 1år hejsan! jag och min karl bor i en 3a på 73 kvm, badrummet är litet och sovrummet är inte så stort heller... tänkte höra med er om lite...
2
Svar
28
· Visningar
6 740
Gravid - 1år När skickade ni in ansökan om havandeskapspenning. Ska på UL nu i veckan, men får inte moderskapsintyget förrän om 14 dagar. Tänkte...
Svar
9
· Visningar
1 268
Senast: Snoffsan
·
Gravid - 1år Hur tidigt kan de som får tänder tidigt börja få sina första bissingar? För det har verkligen börjat kännas rätt så tydligt i...
2
Svar
20
· Visningar
1 773
Senast: Magini
·
Gravid - 1år Sitter här och är jätteledsen och uppgiven....:cry: Lite bakgrundsinfo: Viking, 4,5 månader, har sista 2 veckorna vaknat...
2
Svar
31
· Visningar
2 647
Senast: BerraHemBerra
·
Gravid - 1år Våran barnvagn är stulen:cry: Vi kom hem ca kl 21 igår kväll, ställde in barnvagnen under trappen ihopvikt i trapphuset som vanligt...
2
Svar
35
· Visningar
4 497
Senast: Brandgul
·
Gravid - 1år Hittade en ursöt tröja. Eller ja fiskarna på den var helt underbara! Fick bara med en firre men e nöjd=) Knåpade ihop detta på max 30...
Svar
7
· Visningar
998
Senast: vippan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Inredningstråden nr3
  • Svensk politik nr 3

Hund, Katt, Andra Djur