Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lägger ni bebisen direkt på mosaiken?
Min gubbe trodde han skulle få ha något som skötte barnet från sidan när vi fick vårt första barn, för mig är det fullkomligt onaturligt. Jag vill ha barnet rakt framför mig när jag sköter om det, så att jag kan se det i ögonen.
Hur hade ni valt att göra här?
Tvättmaskinen är väldigt smal så det är ca 15 cm tomrum bakom den fram till väggen. Känns ju väldigt praktiskt att ha skötbord ovanför med tanke på handfatet som helt kan arbeta som bebishandfat, det finns ett till handfat alldeles intill där tandborstar och tvål kan stå. Men en sån man sätter på väggen, kräver inte det en massa borrande? Bor ju i hyreslägenhet och vill inte göra allt för stora ingrepp..
Ett bord typ fragansias finns det inte plats för.
Vi har aldrig haft ngt skötbord, utan bara en enkel skötbädd som vi haft på golvet från start. Säkert, billigt och icke utrymmeskrävande iaf . Vi bodde i en tvåa när Vikke föddes och kände att det inte fanns ngn plats för ett skötbord och såhär i efterhand är jag väldigt nöjd med beslutet, har aldrig saknat ett skötbord.